Jestem serio głupia. Czemu na stronach rekrutacyjnych jest osobno numer świadectwa dojrzałości i numer ukończenia liceum? Świadectwo dojrzałości to po prostu wyniki matur, tak?
Są jeszcze aneksy. Numer i data i miejsce wystawienia. co to. boże. nie ide na żadne studia. 😵
edit. Na wecie we Wrocławiu nie trzeba wpisywać numeru świadectwa?
numer swiadectwa ukonczenia liceum to jest nr tego "normalnego" swiadectwa numer swiadectwa dojrzalosci to nr tego swistka na ktorym dostaniesz wyniki numery aneksow - to jakbys poprawiala mature - dostajesz oddzielna kartke z wynikami 🙂
Przepraszam za brak polskich znakow ale komputer mi swiruje.
A co z rekrutacją do Olsztyna? Nie mogę znaleźć systemu żeby się zalogować. Oczywiście o wete mi chodzi.. No zaraz zeświruje. Nie moge wybrać kierunku w Olsztynie bo nie wypełniłam wszystkich pól... A nie wypełniłam pola z numerem indeksu bo jest napisane że nie musze go wypełniać jeśli nie jestem ani nie byłam studentką..
Powiem Wam dziewczyny, że zaczynam się stresować wynikami 😡... Coraz częściej o tym myślę i pojawia mi się charakterystyczna twarda kulka zamiast brzucha... Wszystko mi się ściska w środku z nerwów... Jeszcze tydzień... Wiem, że nic nie mogę już zmienić, ale nie umiem sobie tego przetłumaczyć i jak tylko o tym myślę to zaczynam się bać. Jakbym co najmniej miała drugi raz iść tą maturę napisać. 🤔wirek:
Sonkowa, a wypełniłaś 'wyniki'? Tzn. tak wstępnie, czy wybrałaś przedmioty? Ja nie miałam większego problemu z zarejestrowaniem się do Olsztyna na wetę, więc musisz pogrzebać.
Kurczę, nie wiem, czy chcę oglądać w przyszłym tygodniu te wyniki, bo wiem, że stać mnie na więcej niż wyjdzie to z tegorocznymi maturami...
Wiadomo, że nic nie zmienimy, już się oswoiłam z tą myślą. No trudno, co będzie, to będzie. W sumie dla mnie ten ostatni tydzień będzie się równał z ostatnim tygodniem wakacji, nie licząc września, także planuję się wynudzić jak tylko się da.