Czy ktoś z Was orientuje się jak wyglądają mniej więcej zarobki np w Decathlonie? Studiuję zaocznie więc czasu jest dość, a muszę znaleźć jakąś pracę... 🙁
tiruriru... i znow musze sie wdrazac w system pracowniczy... i znow musze wstawac o nieludzkich porach... i znow chodze zmeczona, ale... pracuje 🙂 !! pier**** empik, pracuje w innej ksiegarni 🙂 !!
Mery fantastycznie! 😅 Oby Ci się pracowało jak najlepiej 😀
Ja w poniedziałek mam rozmowę kwalifikacyjną, praca w sam raz dla studenta dziennego - parę godzinek 3-4 razy w tygodniu (po godzinie 16) Na tyle co wiem, bardzo mi odpowiada. No nic, we will see.
W sumie, to cieszy mnie fakt, że w ogóle gdzieś mnie ktoś zaprosił. Ostatnio cisza jak makiem zasiał. CV powysyłane (nie jest takie najgorsze, jakieś praktyki, jakieś certyfikaty) a tu NIC. 🤔 Zresztą ogłoszeń też nie jest za wiele (mówię tu o pracy dla studentów, dorywczej - ale nie o telemarketingu czy płatnych badaniach rynku) Kryzys, kryzys...
Kurcze, martwi mnie, to, bo chciałabym popracować po maturze (czerwiec-sierpień) i w sumie nie bardzo wiem jak to logistycznie rozwiązać. Tzn. kiedy zacząć chodzić za pracą, żeby zaczęła się dokładnie od czerwca (czy to w ogóle możliwe?) i czy pracodawcy reflektują pracownika tylko na 3 miesiące? Chodzi mi głownie o jakieś sklepy, kina itp. żeby trochę sobie dorobić na wakacje.
Strzyga, mow zawsze ze nie chcesz byc pracownikiem tylko na wakacje, ale na stale. jak bedziesz mowic ze chcesz tylko na lato to masz male szanse zeby Cie przyjeli. ja tak zawsze robilam i skutkowalo 😉