Ktoś wcale Ci tego nie zazdroszcze, sama to przechodziłam i naprawde jest cieżko jeżeli się myśli O BOŻE TO TO OSTATNIE ! < eeejjj czuje się juz jak jakaś stara zawodniczka tak pisze .! 😲 > a jutro też startujesz?
Zuziasta no co Ty ,!!! błędy się zdażają 🙂😉 nie panikuj.. i tak jesteś dzielna 🏇
nie mam, nigdy nawet nie robilam w takich warunkach. tak se tylko kombinuje, ze robiac pod pobonych katem do slonca mozna zacowac jakas reglule tych poprawek. no ale zeby ja miec i tak trzeba robic, zmienia i probowac, zwlaszcza kiedy warunki dosc nieprzewidywalne. dobra, teraz nawet tu nie zajrze, koniec! :P
cieciorka, przy bardzo dynamicznie zmieniających się warunkach ( zapraszam nad morze, zobaczyć jak szybko płyną chmury 😉 ( zapraszam nawet bez oglądania :cool🙂😉 i przeszkodach ustawionych w zupełnie innych warunkach oświetleniowych, nie wiem czy możliwe jest wypracowanie schematu. A na pewno ja jestem zbyt słabym fotografem, żeby to zrobić. I tyle.
[quote author=Zapnij się link=topic=129.msg333902#msg333902 date=1252781260] a jutro też startujesz? [/quote]
taaa...tylko ten syf za oknem nie nastraja optymistycznie 🙇
Proszę... Moon... nie publicznie. 😉 😡 a ja Ci powiem dwie rzeczy: - widziałam Twoją L-kę i wygląda to już zdecydowanie lepiej niż to,co było na początku waszej wspólnej z Dancerem współpracy -masz konia,który "wart jest każdych pieniędzy",fajnie,że możesz się uczyć na doświadczonym koniu,który może Cię sporo nauczyć.
ps. bardzo podoba mi się Saratow...zupełnie inny koń,odżył 😅
Ktoś nie mysl że to ostatnie bo w tedy sie stresujesz i chcesz jak najlepiej a wtedy cos moze nie wyjsc. przynajmniej tak bylo w moim wypadku
strzyga bardzo ładne zdiecie Ignasia jestem w szoku bo parkury były fatalne w naszym wykonaniu ale tak to jest jak sie ma konia z chora psychika 👿 z rudego jestem bardziej zadowolona sie chłopak starał. N na o w C z jedna zrzutka
jak by ktos miał jakies zdecia to slicznie prosze moga byc nawet te masakryczne.