Forum konie »

Nasze zdjęcia z zawodów

Dramka, nie jesteśmy kuci i jeżeli nie będzie takiej koniecznosci to nigdy nie będziemy.

Karmelita, jeżeli mnie widziałas to widzialas ze jestem "zielona" jak to moja mama okresliła czułam się fatalnie i nie wiedziałam jak sie nazywam, normalnie jestem zdenerwowana i cala spieta a wczoraj nawet niewiedziałam co sie wokol mnie dzieje na Ptke wjechalam galopem z rozprezalni bo mnie przymuliło i dopiero jak uslyszalam Killer to pogalopowałam na parkur.

Podłoze nawet nie tyle co twarde ale nam 2 razy dupka trochę odjechała
to i ja jeszcze z jednym, pozostale byly chyba w ZWK

to ja wrzucam ten nieszczesny szereg juz "dobrze" pojechany (dobrze pojecie względne  😉 )

i chwalenie dziecka:

Dramka- jechałam P i N, przyznaję, że szału nie było jeśli chodzi o podłoże, ale my się nie ślizgałyśmy, może dlatego, że ja przewidująca jestem i bardzo długie hacele wkręciłam- w rozgrywce w N bez problemu się w nich ścigałam. Poza tym co za różnica co jechałam?

Brzask- wiem, widziałam, przed Tobą wykreślili z listy dwa konie, dlatego tak szybko Cię wywołali 😉 ale to nie był powód do aż takiego pośpiechu 🙂
Co nie zmienia faktu, że konika masz złotego! 🙂
Brzask Bez podłow?  🤔 Życie Ci nie miłe?  🤔wirek:

Ja jeździłam przez dwa lata bez podków i przeżyłam. Co prawda kosztowało mnie to dwa zwycięstwa kiedy to w rozgrywkach trzeba było zwalniać na zakrętach, ale poza tym, tragedii nie było  😎
To podziwiam wasze konie.

Ponieważ Ja sobie nie wyobrażam jechać parkur trawiasty bez podków z hacelami na swojej wywrotce.

Na piasku owszem - bez problemu.

Według mnie było bardzo twardo..

Ogier który jest bardzo stabilny miał długie hacele i na 2 zakrętach się pośliznął. Z tego co widziałam nie tylko on..i prawie wszyscy w hacelach.
💘 Biedne dziecko zatrudnione jak tragaż.. 😁
Dzisiaj odbyły się nasze pierwsze zawody, niestety porażka z glebą zresztą  (po odmowie skoku na dwójce).