Forum konie »

Młode Konie

Mam pytanko i prośbę...uważacie,że z rocznym ogierkiem warto pracować na PNH?
Jeżeli tak,to kto mi prześle jakieś materiały,da namiar jakie książki warto kupić albo po prostu będzie mailowo mi to tłumaczył,bo jestem całkiem zielona w tym temacie.
Ewentualnie może jest ktoś z Lublina,tak żeby się spotkać i wyjaśnić zasady...

Api
Greeni, ja osobiscie uwazam, ze roczniaka powinno sie wrzucic z innymi konmi na pastwisko i dac mu swiety spokoj.

Ponizej link do video z koniem, ktory byl zajezdzany w wieku 2,5 lat, a wczesniej nie mial nawet kantara na glowie. Wystarczylo go namowic do wspolpracy i na efekty nie trzeba bylo czekac. Poza tym, filmik ten pokazuje, jaka poprzeczke ustawia sie koniom 3-letnim w polskich Zakladach Treningowych:

moje teraz juz 3 lata i 7miesięcy

Escada u Was stoi może Brelok?? kobyłka jest śliczna! tak z ciekawości jaka jest cena stanówki? jak sam Brelok się rusza? wiem że temat jest o młodziakach, ale niedawno kupiłam siostrę Breloka, to znaczy mają wspólną mamę, Bremen ma niecałe 3 lata właśnie.. a sam Brelok mi się tak podoba że chętnie bym nim pokryła któraś folblutkę od nas ze stajni 😉
faraa, młody niesamowity 🙂 Bardzo ładnie się rusza.
Ja swego czasu zastanawiałam się, czy moje młode (na wiosnę 3 latki) oddać na ZT, ale jednak po przemyśleniu wolę rok poczekać i pokazać je w MPMK (może w rajdach coś ruszy z licencją?).
Greeni, ja osobiscie uwazam, ze roczniaka powinno sie wrzucic z innymi konmi na pastwisko i dac mu swiety spokoj.

Ponizej link do video z koniem, ktory byl zajezdzany w wieku 2,5 lat, a wczesniej nie mial nawet kantara na glowie. Wystarczylo go namowic do wspolpracy i na efekty nie trzeba bylo czekac.

moim zdaniem zabawy z młodym koniem nie sa niczym złym, Czapla była chętna do zabawy i widać było ze ma frajdę
za to zajezdzanie poniżej 3 roku zycia to stanowczo za wczesnie, moim zdaniem