szkółki jeździeckie, rekreacja w okolicach Warszawy, Warszawa

dla dzieci Paszków.
Z Ursynowa co prawda nie jest to rzut beretem (no chyba, że mokrym beretem😉 ale dojazd dobry, 30 min samochodem.
Witajcie.

Jestem osobą zieloną , która chciałaby nauczyć się jeździć konno. Jako że się orientujecie gdzie lepiej , a gdzie gorzej. Prosiłbym o pomoc w wyborze odpowiedniego miejsca dla mnie. Odległość nie ma znaczenia , mieszkam w centrum Warszawy i jestem zmotoryzowany. Interesuje mnie dobra nauka za w miarę normalną , niezawyżoną cenę i najlepiej nie w grupie bo szanse na dobrą naukę maleją 🙂 . Mile widziane karnety etc.

Mogą być informacje na PW jak i w temacie. Chciałbym wybrać odpowiednie miejsce dla mnie. Z góry Dziękuje.




Hej, alient Ja Ci polecam stajnię w której jeżdżę od zimy🙂 Lekcje indywidualne, stałe dni i godziny - regularnie jeżdżę.
Bardzo mi się podoba podejście Pani instruktor i to w jaki sposób opiekuje się końmi. Żaden nie chodzi więcej niż 2h dziennie, dlatego trudno tam o terminy (prawie cały grafik jest zajęty), ale możesz spróbować. Namiary podałam ci na PW bo nie wiem czy można tutaj robić taką reklamę i nie chce podpaść🙂

👍
Jaką szkółkę polecacie w okolicy Białołęki dla dorosłej osoby? Może być też osoba prywatna, która udzieli lekcji za rozsądne pieniądze.  :kwiatek:
Jaką szkółkę polecacie w okolicy Białołęki dla dorosłej osoby? Może być też osoba prywatna, która udzieli lekcji za rozsądne pieniądze.  :kwiatek:


Nawet nie myśl o Ostoi.
Nie, nie... odpada 🙂 wieeeeem
Edit: a Michałów Grabina?
famka   hrabia Monte Kopytko
21 listopada 2013 11:47
Megane, zajrzyj do Góry , jeśli to nie za daleko
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
21 listopada 2013 18:58
Megane ewentualnie Ławra. Skrobnij (jeśli chcesz oczywiście  😉 ) na PW do forumowiczki Lanka_Cathar Ona prowadzi tam jazdy w piatki i niedzielę  😉
Nie, nie... odpada 🙂 wieeeeem
Edit: a Michałów Grabina?


Nawet o tym nie myśl!