Hipoterapia

czy ktoś z was wybiera się do Warszawy na kurs hipoterapii 09.01.2012???
Witam,
nazywam sie Agnieszka
Jestem studentką Fizjoterapii na Uniwersytecie Rzeszowskim. Uprzejmie proszę o wypełnienie ankiety, która jest kierowana do hipoterapeutów. Jest dla mnie bardzo ważne aby dotarła ona do jak największej ilosci hipoterapeutów więc jeśli jest taka moąliwość proszę aby Państwo przesłali ja do swoich znajomych hipoterapeutów  .
Jeśli mają państwo jakieś uwagi bardzo proszę o kontakt drogą mailową
Oceny proszę dokonywać na podstawie własnych doświadczeń i odczuć. W zależności od budowy pytania proszę wybrać jedną lub kilka odpowiedzi (według instrukcji) lub wypełnić puste pola. Dziękuję za poświęcenie czasu i wypełnienie niniejszego kwestionariusza ankiety. Ankieta jest dobrowolna i anonimowa - posłuży do celów naukowych ( jako dane do mojej pracy magisterskiej).

Ankietę do hipoterapeutów proszę  wypełnić  w trybie online klikając na ten link
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGcyLS1GcG1Sd21Wekl1YXV0WWFpMlE6MQ

Jeśli wystąpi problem z wyświetleniem lub z przesłaniem tego formularza, mogę go przesłać w zwykłej formie dokumentu Word na maila ( jeśli bedzie taka koniecznosć proszę do mnie napisać)

Bardzo dziękuje za pomoc 🙂
dublujace sie watki o hpioterapii zostaly scalone.
zduśka   Zbrodnia, kara, grzech. .. litr wina
25 stycznia 2012 15:36
mam pytanie do osób, które czynnie działają w hipoterapii,
powiedzcie mi, jakie trzeba spełnić wymogi aby móc prowadzić taki ośrodek ? Oczywiście zapewne podstawa to wykwalifikowana kadra, dostosowane konie. Czy osoba ( dziecko ) skierowane na taką rehabilitację - dostaje jakieś zaświadczenie od lekarza / rehabilitanta ? jak to wygląda ? za pomoc będę wdzięczna !!!
furmanka   zawsze pod górkę...
26 stycznia 2012 11:30