Wpływ odżywiania na wygląd. ZDJĘCIA :)

taggi   łajza się ujeżdża w końcu
30 grudnia 2008 19:13
ok ok. sorry dziewczyny, nie skumalam. od rana pisze magisterke i juz mi bije na łeb. sorry za zamieszanie :kwiatek:
margaritka   Cantair HBC, a Nerwina na emeryturze;)
30 grudnia 2008 19:54
[quote author=D&A link=topic=463.msg133891#msg133891 date=1230663218]
Chyba wszystko zostało opisane...

Kobyła się poprawiła,ale mi osobiście nie podoba się zad i grzbiet...dla mnie trochę jak deska,za mało okrągłości,ale pewnie jeszcze trochę odżywienia,pracy i się poprawi🙂
[/quote]

ona ma taka wade budowy nie pamietam nazwy ale tutaj jest to pokazane ( u czlowieka)

u nerwiny kregoslup wyglada jak ten na rysunku RI jest prosty nie ma zaokraglen
Aha,ok.Nie znam się na tym.Ale chyba mim wszystko da się to trochę poprawić?🙂
margaritka   Cantair HBC, a Nerwina na emeryturze;)
30 grudnia 2008 20:41
oczywiscie ze sie da i do tego ciagle dazymy ale nigdy nie bedzie wygladac jak normalny kon z prawidlowa linia grzbietu
caroline   siwek złotogrzywek :)
30 grudnia 2008 22:47
nigdy nie bedzie wygladac jak normalny kon z prawidlowa linia grzbietu

prosze podaj nazwisko weterynarza, ktory tak stwierdzil.

a jako ciekawostke - zajrzyj do watku o wplywie treningu na wyglad konia - tak sie sklada, ze ja nie wierze w teksty "on tak ma" i z tego powodu moja deska do prasowania jest wlasnie na drodze do przeksztalcenia w konia.  🙄
margaritka, nie obruszaj sie 😉 caroline bardzo dobrze pisze i trafnie zdiagnozowala twojego konia- zreszta u mojego jest dokladnie to samo co u twojego.

ja dopiero po zmianie trenera zobaczylam, ze kon MOZE chodzic normalnie, ze kon MOZE zaczac nabierac zadu- a nie tylko nabity na klacie, szyi i lekko dopchany zad.

z nieceirpliwoscia czekam na wiosne, zeby zobaczyc po odfutrzaniu jak moj kon wyglada.