Aktualności:

Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Re-Volta.pl  |  Forum główne  |  Towarzyskie  |  Wątek: pielęgnacja i stylizacja włosów, fryzury

poprzednia następna
Strony: [1] 2 3 ... 203 Odpowiedz Drukuj
Autor Wątek: pielęgnacja i stylizacja włosów, fryzury  (Przeczytany 1137988 razy)
nesta

by w przyszłość bezczelnie patrzeć...

«Start : Styczeń 08, 2009, 23:51:05 »
Odpowiedz cytując
mamy temat o piegnacji ciała to musi być i o włosach wink
ja zastanawiam się nad nową fryzurą. macie jakiś pomysł?
moje kudły obecnie wyglądaja tak

#link
'zyję dla takich chwil kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz chwilo proszę bądź wieczna'
sql

« #1 : Styczeń 08, 2009, 23:59:07 »
Odpowiedz cytując
to może rozszerzyć wątek o pielęgnację wąsów?
ostatnio sobie dla jaj zapuściłem takie sarmackie i chętnie bym się czegoś o pielęgnacji dowiedział, bo jestem zielony w temacie ;P,
#link
...jesteśmy niegrzeczne chłopaki, pójdziemy siedzieć do paki...
karolina_

« #2 : Styczeń 09, 2009, 00:26:32 »
Odpowiedz cytując
Nesta, ja Ciebie widzę albo w takim klasycznym bobie z prostą grzywką, albo w dłuższych mocno pocieniowanych włosach, z gęstszą grzywką na bok
#link
nesta

« #3 : Styczeń 09, 2009, 00:36:56 »
Odpowiedz cytując
własnie myslalam o takim bobie, tyle że z grzywka na bok. bo prosa już mnie denerwuje. mama teraz taką
#link
'zyję dla takich chwil kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz chwilo proszę bądź wieczna'

Gość

« #4 : Styczeń 09, 2009, 11:26:18 »
Odpowiedz cytując
Przestrzegam - nie kupujcie kremu rozświetlającego l'oreala... calutkie szczęście, że zrobiłam najpierw próbę na kilku kosmykach, a nie nałożyłam go na całe włosy po umyciu. Bubel na całej linii - rozświetlenie to po prostu drobinki brokatu, które osiadają na włosach, rękach, ubraniu... nijak wyjść z czymś takim w dzień, do pracy czy na zajęcia, jeszcze na imprezę to pół biedy... a w zależności od światła to ten nieszczęsny brokat wygląda jak łupież  zły