Regulamin sklepu Re-volta.pl Pasze
§ 1 Definicje
-
Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z
wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Dostawca - oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje
Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.
-
Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i
przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa
sprzedaży.
-
Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Przedsiębiorca na
prawach konsumenta
- osoba fizyczna, która nabywa towary od Sprzedającego w
ramach umowy sprzedaży bezpośrednio związanej z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej
umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
przepisów o CEIDG
-
Regulamin - oznacza niniejszy Regulamin.
-
Sprzedawca - oznacza „Animalia.pl S.C. Adam Kwietowicz, Ewelina
Kwietowicz, Jakub Kowalski” NIP 9512204271,
RE
GON 140831741,
ADRES
ul. Lotnicza 3, 05-816 Michałowice,
EMAIL
: animalia@animalia.pl,
TELEFON: 500258749
-
Sklep - sklep internetowy, działający pod adresem:
https://re-volta.pl/pasze/ oraz podstronach tego adresu.
§ 2 Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu
Re-volta.pl Pasze. Osoba chcąca skorzystać z usług Sklepu musi zapoznać się wcześniej z niniejszym
Regulaminem.
-
Sklep działa jako integralna część strony internetowej Re-volta.pl
prowadzonej przez Sprzedawcę, zatem świadczenie usług drogą elektroniczną jest regulowane i odbywa
się na podstawie Regulaminu Strony Re-volta.pl dostępnego pod adresem https://re-volta.pl/regulaminy/
Można tam
znaleźć w szczególności informacje o:
-
wymogach technicznych niezbędnych do korzystania ze Sklepu,
-
rejestracji i utrzymaniu konta użytkownika,
-
usuwaniu konta i danych osobowych,
-
otrzymywaniu powiadomień e-mail, sms i innych drogą
elektroniczną
-
Osoba chcąca skorzystać z usług Sklepu musi zapoznać się wcześniej
z Regulaminem Strony Re-volta.pl.
-
Sklep Re-volta.pl Pasze prowadzi sprzedaż detaliczną paszy dla
koni i produktów jeździeckich.
-
Sklep Re-volta.pl Pasze prowadzonyu jest przez „Animalia.pl
S.C. Adam Kwietowicz, Ewelina Kwietowicz, Jakub Kowalski” NIP 9512204271,
RE
GON 140831741,
ADRES
ul. Lotnicza 3, 05-816 Michałowice,
EMAIL
: >animalia@animalia.pl,
TELEFON: 500258749
-
Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają VAT i inne
podatki oraz cło), wyrażone są w złotych polskich. Sumaryczna wartość zamówienia wraz z kosztami
wysyłki podana jest widoczna w koszyku przed złożeniem zamówienia.
-
Sklep oferuje dwa formaty zamawiania produktów:
-
Zamówienie Jednorazowe
-
Subskrypcję
§ 3 Zamówienie Jednorazowe
-
Aby złożyć Zamówienie Jednorazowe w Sklepie, należy wykonać
poniższe kroki:
-
Wybrać jeden lub więcej produktów dostępnych w Sklepie.
-
Na podstronie produktu odnaleźć formularz o nazwie
„Jednorazowy zakup”, wybrać lub wpisać ilość zamawianych sztuk, kliknąć przycisk „Dodaj do
koszyka”.
-
Wypełnić formularz na stronie „Koszyk” gdzie podaje się
adres dostawy, dane do faktury, sposób płatności, oraz dla niektórych zamówień, termin
dostawy.
-
Potwierdzić zakup przyciskiem „Kup teraz - kupuję z
obowiązkiem zapłaty”.
-
Aby dokonać zakupu nie trzeba logować się ani zakładać konta w
serwisie, jednak można. Po zalogowaniu się, zakupy zostaną powiązane z kontem Re-volta.pl
-
Jeśli termin dostawy nie został podany podczas składania
zamówienia, zamówienie zostanie wysłane firmą kurierską w najszybszym możliwym terminie, tj
najwcześniej w dniu otrzymania płatności, o ile to dzień roboczy, lub pierwszym dniu roboczym po
otrzymaniu płatności.
Jeśli termin dostawy został podany podczas składania zamówienia,
zamówienie zostanie wysłane firmą kurierską na jeden dzień roboczy przed tym terminem.
-
Termin płatności za zamówienie to 5 dni roboczych od momentu
złożenia zamówienia jeśli nie podano terminu dostawy, lub dwa dni robocze przed wybranym terminem
dostawy.
-
Brak płatności w określonym terminie spowoduje przesunięcie
terminu wysyłki (co wpłynie także na termin dostawy) do czasu otrzymania płatności.
-
Jeśli wybrano sposób płatności przy odbiorze, wówczas terminy
liczą się tak, jakby zamówienie było opłacone od razu w momencie złożenia.
-
Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie otrzymania płatności
przez Sklep.
§ 4 Subskrypcja
-
Subskrypcja to usługa umożliwiająca automatyzację zakupów poprzez
cykliczne realizowanie zamówień zgodnie ze zdefiniowanymi parametrami.
-
Aby utworzyć Subskrypcję w Sklepie, należy wykonać poniższe kroki:
-
Wybrać jeden z produktów dostępnych w Sklepie.
-
Na podstronie produktu odnaleźć formularz o nazwie
„Subskrypcja”, wybrać datę pierwszej dostawy oraz wybrać lub wpisać częstotliwość kolejnych
dostaw.
-
Zalogować się lub utworzyć konto w serwisie Re-volta.pl
-
Wypełnić formularz utworzenia subskrypcji gdzie podaje się
liczbę zamawianych opakowań, adres dostawy, dane do faktury, sposób płatności.
-
Potwierdzić zakup przyciskiem „Aktywuj subskrypcję -
kupuję z obowiązkiem zapłaty”.
-
Aktywując subskrypcję paszy w sklepie Re-volta.pl Pasze użytkownik
wyraża życzenie i zgadza się na automatyczne, cykliczne składanie nowych zamówień w Sklepie, wg
ustalonych parametrów zamówienia i w częstotliwości między 7 a 90 dni kalendarzowych.
-
Pierwsze zamówienie zostanie wysłane firmą kurierską na jeden
dzień roboczy przed wybranym terminem pierwszej dostawy.
-
Kolejne zamówienia będą automatycznie ponawiane na podstawie
danych podanych podczas tworzenia subskrypcji (produkt, ilość, adres dostaw, dane do faktury, sposób
płatności).
-
Kolejne zamówienia będą wysyłane na jeden dzień roboczy przed
datami przypadającymi wg harmonogramu dostaw. Harmonogram ustala się przez dodawanie do daty
pierwszej dostawy liczby dni wybranej podczas składania zamówienia (częstotliwość dostaw)
-
Jeśli data dostawy wynikająca z harmonogramu przypada w dzień
wolny od pracy, termin dostawy zostanie przesunięty na najbliższy, wcześniejszy dzień roboczy.
-
Każde zamówienie złożone automatycznie przez Subskrypcję musi być
opłacone przed wysłaniem. Termin płatności wynosi 2 dni robocze przed aktualnym terminem dostawy.
-
Brak płatności w określonym terminie spowoduje przesunięcie
terminu wysyłki (co wpłynie także na termin dostawy) do czasu otrzymania płatności. Nie wpłynie na
harmonogram kolejnych dostaw.
-
Brak płatności przez ponad 7 dni roboczych po aktualnym terminie
dostawy spowoduje automatyczną anulację subskrypcji.
-
Subskrypcja jako usługa automatycznego ponawiania zamówień jest
darmowa, natomiast zamówienia są płatne. Obowiązuje cena z pierwszego zamówienia.
-
W uzasadnionych przypadkach cena produktu może ulec zmianie w
trakcie trwania subskrypcji. Klient zostanie poinformowany o tym fakcie 14 dni przed zmianą. Brak
akceptacji dla nowej ceny spowoduje automatyczną anulację subskrypcji.
-
Subskrypcję jest bezterminowa, można przerwać w dowolnym momencie
bez żadnych opłat i bez okresu wypowiedzenia.
Aby przerwać subskrypcję należy zalogować się do
swojego konta i przejść na adres:https://re-volta.pl/pasze/moje/ wybrać subskrypcję,
odnaleźć przycisk „Rezygnuję z dalszych dostaw
paszy”
-
Subskrypcję można modyfikować w trakcie jej trwanie, w
szczególności zmieniać: adres dostawy, dane do faktury, sposób płatności, częstotliwość kolejnych
dostaw, aktualną datę dostawy.
-
Każde kolejne zamówienie jest traktowane jako osobna umowa
sprzedaży,
której zawarcie następuje w momencie zaksięgowania płatności lub w
momencie utworzenia zamówienia w przypadku subskrypcji opłaconej z góry.
-
Ze względu na długotrwały charakter subskrypcji, w trakcie jej
trwania mogą zachodzić zmiany w ofercie producentów, zmiany cen, sezonowe opóźnienia, klęski
żywiołowe i inne nieprzewidziane okoliczności. Dlatego zastrzegamy sobie możliwość zmiany cen,
zmiany terminów dostaw, zmiany składu produktów, wielkości opakowań, a także w uzasadnionych
przypadkach zakończenia subskrypcji.
O wszystkich zamianach Klient będzie informowany z
wyprzedzeniem w terminie 14 dni przed zmianami, lub jeśli zmiana jest nagła to najszybciej jak to
możliwe.
Każda zmiana uprawnia Klienta do wypowiedzenia umowy i zakończenia subskrypcji w
dowolnym momencie bez żadnych dodatkowych opłat.
§ 5 Dostawa
-
Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
-
Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
-
Towar nadawany jest pod adres wskazany w formularzu Zamówienia.
Sprzedawca skontaktuje się z Klientem niezwłocznie, jeżeli źle wypełniony formularz uniemożliwia
skuteczne doręczenie Zamówienia.
-
Koszt wysyłki nie jest wliczony w cenę produktu i podawany jest w
koszyku przed złożeniem zamówienia. W przypadku zamówień wysyłanych w kilku paczkach, łączny koszt
wysyłki będzie sumą opłat za poszczególne paczki.
-
W przypadku wybranych produktów wysyłka jest darmowa. Informacja o
tym znajduje się w opisie produktu oraz w koszyku przed złożeniem zamówienia.
-
Termin dostawy wynosi 1 dzień roboczy od wysyłki. W uzasadnionych
przypadkach czas realizacji zamówienia przez firmę kurierskją może ulec wydłużeniu.
-
W przypadku zamówień z ustalonym terminem dostawy, a także
subskrypcji, wysyłka następuje na 1 dzień roboczy przed wybranym terminem dostawy.
-
W przypadku zamówień ustalonego terminu dostawy, wysyłka następuję
w najszybszym możliwym terminie, nie później niż 14 dni roboczych od złożenia zamówienia.
§ 6 Płatność
-
W przypadku Zamówienia Jednorazowego dostępne są dwa sposoby
płatności:
-
płatność z góry
-
płatność przy odbiorze
-
W przypadku Subskrypcji dostępne są dwa sposoby płatności:
-
płatność automatyczna (cykliczna)
-
płatność samodzielna (płatność z góry)
-
Płatność samodzielna polega na opłaceniu z góry jednego lub więcej
zamówień składanych automatycznie w ramach subskrypcji. Po opłaceniu z góry w systemie pojawia się
informacja o liczbie opłaconych zamówień, która systematycznie maleje wraz z wysyłanymi
zamówieniami. Po wyczerpaniu się limitu opłaconych zamówień, system wyśle powiadomienie i
przypomnienie o nowej płatności.
-
Płatność automatyczna polega na cyklicznym, automatycznym
pobieraniu płatności zgodnie z terminami płatności kolejnych zamówień. Aby skorzystać z tej formy
należy zarejestrować swoją kartę płatniczą lub płatność BLIK, za pośrednictwem udostępnionych
narzędzi (bramka Tpay). System będzie pobierał płatność za kolejne zamówienia zgodnie z ich
terminami płatności, to jest na 4 dni robocze przed terminem dostawy. System będzie informował przed
pobraniem płatności oraz o wyniku operacji. W przypadku odmowy autoryzacji (np. z powodu braku
środków) system będzie ponawiał próby pobrania płatności przez kolejnych 5 dni roboczych. Dalsza
odmowa autoryzacji spowoduje automatyczne anulowanie subskrypcji.
-
Płatność przy odbiorze polega na płatności gotówką Dostawcy
podczas dostawy zamówienia. Należy mieć przygotowaną odliczoną kwotę. Kurier może nie móc wydać
reszty, kurier nie posiada terminala do kart płatniczych ani nie przyjmuje płatności BLIK. Możliwa
płatność wyłącznie gotówką.
-
Płatność z góry polega na dokonaniu przedpłaty za jedno lub kilka
zamówień.
-
Płatność z góry, płatność automatyczna i płatność samodzielna
odbywają się za pomocą instumentów udostępnionych przez bramkę płatności Tpay, której operatorem
jest Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna. Szczegóły świadczonych usług znajdziesz w
Regulaminie dokonywania płatności: https://tpay.com/user/assets/files_for_download/regulamin.pdf
§ 7 Odstąpienie od umowy, zwroty
-
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania
przyczyny w terminie 14 dni od wejścia w posiadanie towaru, lub wejścia w posiadanie przez osobę
trzecią inną niż przewodnik wskazaną przez Klienta.
-
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że
Konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu wskazanego w punkcie 1.
-
Na podstawie w art. 38 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi, w przypadku gdy przedmiotem
umowy jest:
-
rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po
otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-
świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni
usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
-
rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji
Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
-
treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie
prawa odstąpienia od umowy.
-
W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi
wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku
nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od umowy.
Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni
od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego
upływem.
-
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru będące
wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania Towaru.
-
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
§ 8 Gwarancje i reklamacje
-
Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją
udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
-
W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca
istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na stronie internetowej Sklepu.
-
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Towarów bez wad.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną
(rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo
odstąpieniu od Umowy sprzedaży, lub żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia
wady.
-
Rękojmia przysługuje tylko Konsumentom. Strony, Klient niebędący
Konsumentem oraz Sprzedawca, wyłączają między sobą rękojmię za wady.
-
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub
dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu.
-
Reklamacje należy składać na adres: Animalia.pl S.C. ul. Lotnicza
3, 05-816 Michałowice lub e-mail: animalia@animalia.pl
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia
jej otrzymania.
§ 9 Postanowienia końcowe
-
Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-
jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
-
jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora
Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
-
może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu
między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane
są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707
oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl
-
może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy
internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
-
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a
Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami
właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
-
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a
Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
Sprzedawcy
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.
Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego
Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia
przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie
Internetowej Sklepu.
Regulamin obowiązuje od dnia 10 sierpnia 2025
Wersja 1.2