- Co to jest subskrypcja paszy dla koni i jak działa?
To najwygodniejsza forma regularnego zaopatrywania Twojego konia w potrzebne pasze!
Jeśli Twój koń potrzebuje paszy, którą musisz zamawiać w regularnych odstępach czasu, to subskrypcja jest właśnie dla Ciebie!
- Jakie są korzyści z subskrypcji paszy w porównaniu do tradycyjnych zakupów?
Nie musisz pamiętać o zamówieniach! Już nigdy nie przegapisz terminu dostawy!
Oszczędność miejsca Już nie musisz magazynować dużych zapasów. Gdy jeden worek się kończy, drugi właśnie przychodzi kurierem!
Zapewniamy dostępność Z wyprzedzeniem rezerwujemy pasze potrzebne dla naszych subskrybentów. U nas Pasza jest zawsze na czas!
Prosto z fabryki Dzięki subskrybcji nie musisz magazynować paszy tygodniami, lecz otrzymasz zawsze świeżą z bieżącej dostawy, często prosto od producenta!
- Jak zacząć subskrypcję?
To bardzo proste!
1. Wybierz paszę: Znajdź najlepszą paszę dla Twojego konia.
Przeglądaj naszą ofertę
2. Wybierz terminy:
1. Jak często potrzbeujesz dostawy - możesz sobie pomóc kalkulatorem. Można to też łatwo potem zmieniać, więc nie ma strachu ;)
2. Od kiedy mamy zacząć dostarczać - oceń na ile wystarczy Ci aktualny zapas i wybierz termin pierwszej dostawy.
3. Wybierz płatność: Wygodne płatności automatyczne lub samodzielne płatności dla większej kontroli
Musisz także założyć i zalogować się na swoje konto na re-volcie.
- Jakie są sposoby dostawy?
Pasze dostarczamy wyłącznie firmą kurierską.
Nie ma możliwości dostawy do paczkomatu lub do punktu odbioru.
- Jakie są rodzaje płatności?
Oferujemy dwa podstawowe sposoby rozliczeń:
Płatność powtarzalna
Automatycznie będziemy pobierać płatności przed każdą dostawą. Możesz wybrać jedną z poniższych metod:
- karta płatnicza
- BLIK powtarzalny (dostępny nie we wszystkich bankach!)
Płatność samodzielna
Możesz samodzielnie robić wpłaty. Możesz opłacić tylko najbliższe zamówienie, lub z góry zapłacić za większą liczbę dostaw.
W takim przypadku możesz wybrać jedną z poniższych metod:
- przelew tradycyjny
- przelew błyskawiczny
- BLIK jednorazowy
- karta płatnicza
- Czy muszę zakładać konto, żeby mieć subskrypcję?
Tak, musisz założyć konto, aby utworzyć subskrypcję.
Aby założyć konto, przejdź do
rejestracji
- Czy mogę mieć kilka subskrypcji naraz?
Jak najbardziej tak!
Jeśli Twój koń potrzebuje przykładowo:
- musli co 10 dni,
- sieczkę co 15 dni,
- a mesz co 45 dni,
zrób 3 subskrypcje na 3 osobne pasze z różnymi terminami.
Jeśli chcesz otrzymać kilka różnych produktów w tym samym terminie, również musisz dla każdego utworzyć osobną subskrypcję.
Jeśli checsz otrzymywać jeden prodkt w większej liczbie sztuk, możesz podać liczbę opakowań podczas tworzenia subskrypcji.
- Czy mogę subskrybować różne rodzaje pasz dla jednego konia?
Jak najbardziej tak!
Możesz dla jednego konia utworzyć dowolną liczbę subskrypcji na różne pasze i/lub różne terminy dostaw.
- Czy mogę komuś podarować subskrypcję paszy?
Oczywiście!
Aby tak zrobić, podaj swoje dane w polu "faktura" oraz "osoba kontaktowa", a dane obdarowanego w polu "adres dostawy". W ten sposób paszę będziemy wysyłać do osoby obdarowanej, a rachunki do Ciebie. W Twoich rękach pozostanie też kontrola nad zamówieniem i płatnościami.
- Czy mogę zmienić adres dostawy?
Jasne, w każdej chwili możesz zmienić adres dostawy najbliższego i kolejnych zamówień.
Przejdź do listy swoich subskrypcji i znajdź przycisk "edycja" pod adresem dostawy:
moje subskrypcje
- Czy mogę zawiesić subskrypcję na jakiś czas?
Tak.
Możesz ustawić termin kolejnej dostawy na bardziej odsunięty w przyszłość. W ten sposób możesz wstrzymać dostawy do 30 dni.
Jeśli potrzebujesz przerwać subskrypcję na dłużej, zakończ subskrypcję i utwórz ją ponownie później.
- Jak mogę zarządzać moją subskrypcją?
Zaloguj się i przejdź do swojej subskrypcji tutaj:
Moje subskrypcjeAlbo skorzystaj z linka wysłanego na e-mail i/lub smsem na numer telefonu. Pozawala on na przejście do edycji subskrypcji bez konieczności podawania hasła. Nikomu nie udostępniaj linków do Twojej subskrypcji.
- Jak zmienić rodzaj paszy w subskrypcji?
Aby otrzymywać inną paszę, musisz anulować subskrypcję tej, której już nie potrzebujesz i utworzyć nową subskrypcję na paszę, którą chcesz zamawiać.
- Jak zmienić częstotliwość dostaw?
Na podstronie swojej subskrypcji znajdziesz ikonkę edycji (ołówek) obok informacji o aktualnej częstotliwości.
Uwaga, jeśli masz aktywną płatność BLIK powtarzalny musisz ją wyłączyć przed zmianą częstotliwości i aktywować ponownie po zmianie częstotliwości dostaw. Wynika to z ograniczeń systemu BLIK.
- Jak opóźnić lub przyspieszyć dostawę?
Na podstronie swojej subskrypcji znajdziesz ikonkę edycji (ołówek) obok informacji o dacie kolejnej dostawy.
Uwaga, jeśli masz aktywną płatność BLIK powtarzalny musisz ją wyłączyć przed zmianą daty dostawy i aktywować ponownie po zmianie daty. Wynika to z ograniczeń systemu BLIK.
- Jak zmienić sposób płatności?
Na podstronie swojej subskrypcji znajdziesz przycisk "zmień płatność", po kliknięciu będziesz mieć wybór:
- płatność automatyczna
- płatność samodzielna
W przypadku wyboru płatności automatycznej, możesz następnie zdefiniować i aktywować płatność BLIK lub płatność kartą płatniczą.
W przypadku płatności samodzielnej możesz wybrać ile dostaw chcesz opłacić - minimalnie jedną, kolejną dostawę. Następnie pojawi się wybór płatności takich jak BLIK, szybki przelew, karta płatnicza itp.
Jeśli masz opłacone z góry dostawy, opcja zmiany sposobu płatności jest niedostępna do momentu rozliczenia opłaconych z góry przesyłek.
- Jak dodać imię konia do opisu dostawy?
Imię można podać podczas definiowania subskrypcji. Jeśli zapomniałaś lub chcesz zmienić imię konia, anuluj i stwórz nową subskrypcję, lub skontaktuj się z nami:
dane kontaktowe
- Czy mogę zamówić jednorazową dostawę poza subskrypcją?
Tak, można zamówić paszę jednorazowo, bez subskrypcji.
W szczegółach każdej paszy znajdziesz zakładkę "Zamówienie jednorazowe", możesz dodawać tam różne pasze do
koszyka jak w innych sklepach internetowych. Następnie można złożyć zamówienie i opłacić je z góry lub przy odbiorze.
Aby kupować bez subskrypcji, nie musisz zakładać konta na stronie!
- Jak sprawdzić historię moich zamówień w ramach subskrypcji?
W szczególach swojej subskrypcji, na dole strony znajdziesz listę zamówień zrealizowanych. Tam też znajdziesz link do śledzenia aktualnej paczki oraz faktury za poprzednie dostawy.
- Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
Zaloguj się i przejdź do swojej subskrypcji tutaj:
Moje subskrypcjeAlbo skorzystaj z linka wysłanego na e-mail i/lub smsem na numer telefonu. Pozawala on na przejście do edycji subskrypcji bez konieczności podawania hasła. Nikomu nie udostępniaj linków do Twojej subskrypcji.
- Czy będę otrzymać powiadomienia o zbliżającej się dostawie?
Tak, będziemy informować Cię o poszczególnych krokach w realizacji subskrypcji. Otrzymasz e-maile oraz smsy w przypadku ważniejszych informacji.
Ponadto firma kurierska po otrzymaniu przesyłki wyśle do Ciebie własne powiadomienia oraz linki do szczegółów zamówienia, w tym edycji adresu i terminu dostawy.
- Jakie metody płatności akceptujecie?
Oferujemy dwa podstawowe sposoby rozliczeń:
Płatność powtarzalna
Automatycznie będziemy pobierać płatności przed każdą dostawą. Możesz wybrać jedną z poniższych metod:
- karta płatnicza
- BLIK powtarzalny (dostępny nie we wszystkich bankach!)
Płatność samodzielna
Możesz samodzielnie robić wpłaty. Możesz opłacić tylko najbliższe zamówienie, lub z góry zapłacić za większą liczbę dostaw.
W takim przypadku możesz wybrać jedną z poniższych metod:
- przelew tradycyjny
- przelew błyskawiczny
- BLIK jednorazowy
- karta płatnicza
- Kiedy pobierana jest opłata za subskrypcję?
Opłata za subskrypcję musi do nas wpłynąć najpóźniej w dniu wysyłki do godziny 12:00. Zwykle jednak pobieramy płatność na kilka dni przed realizacją wysyłki. Przed płatnością wyślemy informacje, że zostanie oba pobrana automatycznie.
Jeśli w subskrypcji wybrano płatność samodzielną, na 7 dni przed wysyłką otrzymasz pierwsze przypomnienie o płatności z linkiem do zapłaty za najbliższą lub więcej dostaw.
Jeśli nie otrzymamy płatności samodzielnej, lub płatność automatyczna zostanie odrzucona, zamówienie nie będzie wysłane. Masz jeszcze 7 dni na odblokowanie aktualnej dostawy dokonując wpłaty. Po tym czasie subskrypcja zostanie autmatycznie anulowana.
- Czy moje dane płatnicze są bezpieczne?
Całkowicie.
Korzystamy z wszystkich niezbędnych zabezpieczeń oraz z szyfrowania połączeń i danych.
W przypadku płatności cyklicznych nigdy nie zapisujemy danych Waszych kart płatniczych czy BLIKów. System płatności, po autoryzacji płatności przez bank, tworzy unikatowy token, który umożliwia wyłącznie pobieranie określonej kwoty, w okreśonym czasie i tylko przez określonego sprzedawcę. Nie da się więc w ten sposób wykraść pieniedzy z konta lub opłacać zakupów w innych sklepach. Żadne faktyczne dane Waszej karty czy rachunku bankowego nie są zapisywane.
W przypadku karty płatniczej otrzymujemy 4 ostatnie cyfry numeru karty, aby wyświetlić je na stronie w Twoim koncie.
- Jakie są ograniczenia płatności powtarzalnej BLIK?
Przede wszytkim płatność BLIK powtarzalny, nie jest jeszcze dostępna we wszystkich bankach oferjących zwykłe płatności BLIK.
Aktualnie BLIK powtarzalny działa w:
- Alior,
- Santander,
- ING,
- PKO BP,
- Pekao
- SGB (w tym banki spółdzielcze)
Płatność BLIK powtarzalny podczas definiowania ma przypisane na stałe:
- kwotę pobieranej płatności,
- częstotliwość kolejnych płatności,
- daty kolejnych płatności
- łączną liczbę płatności do wykonania
Z tego powodu jeśli chcesz zmienić częstotliwość dostaw, lub datę kolejnej płatności, musisz najpierw anulować płatność BLIK powtarzalny i aktywować ją ponownie po zmianie terminu dostawy.
Natomiast po wyczerpaniu się maksymalnej liczby płatności, nawet jeśli kontunuujesz subskrybcję i nic nie zmieniałeś, będziemy musieli poprosić o ponowną autoryzację BLIK.
- Czy otrzymam fakturę za zamówienie?
- Co zrobić, jeśli płatność nie zostanie zrealizowana?
Jeśli płatność zostanie odrzucona, otrzymasz powiadomienie e-mailem i smsem.
Musisz dokonać płatności przed godziną 12:00 w dniu wysyłki. Po tym czasie zacznie się robić opóźnienie, ponieważ będziemy czekać z wysyłką na wpłatę.
Będziemy jeszcze przypominać, że zamówienie czeka na wysyłkę, ale po 7 dniach bez wpłaty, subskrypcja automatycznie zostanie anulowana.
Możesz ją przywrócić poprzez stworzenie nowej subskrypcji na tę samą paszę.
- Czy mogę zmienić walutę płatności?
Nie. Nasza oferta skierowana jest dla Polski i walutą rozliczeń jest PLN
- Ile kosztuje dostawa?
Wszystkie koszty dostawy są w cenie. Dostawa jest gratis.
- Czy dostarczacie paszę do mojej stajni?
Jak najbardziej - taki jest nasz cel!
Jedyny warunek to stajnia musi mieć adres w Polsce i muszą docierać tam firmy kurieskie.
- Czy mogę wybrać dzień i godzinę dostawy?
Możesz wybrać dzień dostawy.
Godziny dostawy zależą od rejonu i obciążenia kurierów w danym okresie. Kurierzy pracują i realizują dostawy w ciągu dnia, i nie ma możliwości wyboru godziny, szczególnie godzin wieczornych.
- Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Dzień przed dostawą firma kurierska wysyła e-mail z linkiem, w którym można edytować podstawowe dane wysyłki. Kurier dostarczający przesyłkę nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą, ale ma taką możliwość. Jeśli będzie się kontaktować to na numer telefonu podany w zamówieniu w polu "adres dostawy"
- Jak zapakowana jest pasza?
Pasza na czas transportu zapakowana jest w szczelne, foliowe opakowanie. Pozwala jej to w nienaruszonym stanie przetrwać transport nawet w najdalsze rejony Polski, również podczas złej pogody lub w przypadku złego potraktowania przez pracowników firmy kurieskiej.
Po otrzymaniu przesyłki najlepiej jednak otwórz ją lub całkowicie usuń zewnętrzne opakowanie i przechowuj produkt w oryginalnym opakowaniu producenta lub w specjalnie przystosowanych pojemnikach.
- Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną paszę?
Jeśli to możliwe spisz protokół szkody z kurierem, który dostarcza przesyłkę i skontaktuj się z nami:
dane kontaktowe
- Czy dostarczacie paszę za granicę?
Nie, nasza oferta skierowana jest wyłącznie na teren Polski.
- Czy mogę odebrać paszę osobiście?
Jeśli chcesz, możesz odbierać swoje pasze osobiście z naszego magazynu pod Warszawą. Aby ustalić zamówienie z odbiorem osobistym, skontaktuj się z nami:
dane kontaktowe