kasiakliczkowska Też bardzo rzadko się udzielam w tym kąciku. Malachita nabyłam drogą przypadku dzięki ludziom z forum, którzy odkupili go od hodowcy w tragicznym stanie. Do mnie trafił jako świeżo wykastrowany, surowy, 5,5 latek. W tym roku suknie mu już 9 lat (kiedy to zleciało?). Ma skubaniec wszechstronne predyspozycje. Poskacze, potupta na placu i da czadu w terenie, skryty WKKWista. Ma szwung, lubi galopować, bywa nadpobudliwy, na padoku wszystkich zaczepia i próbuje ustawiać ale w obejściu to prawdziwy misiek... Można go w największą wichurę i ulewę wziąć na spacer do lasu jak psa i będzie szedł jakgdyby nigdy nic. Emetyt z niego wychodzi uszami.
Cieszę się, że to piszesz, bo mój mały Emetyt małymi kroczkami zbliża się już do zajeżdżania i bardzo liczę, że będzie z charakteru taki sam jak Twój 😀
Poznałam też nie dawno i pracuję od prawie 2 miesięcy z córką Narcyza, śliczna i delikatna, bardzo dziewczęca, ale ma dość ciężki charakter w wichurę do lasu to na ugiętych nogach i z obłędem w oczach 😁
[quote author=Arroch] Cieszę się, że to piszesz, bo mój mały Emetyt małymi kroczkami zbliża się już do zajeżdżania i bardzo liczę, że będzie z charakteru taki sam jak Twój [/quote]
Poznałam sporo koni po Emetycie. Z wyglądu bardzo często szły w matkę i zupełnie nie były podobne do ojca. Ale w większości łączył je charakter. Z Malachitem z zajeżdżaniem nie było absolutnie żadnych problemów.
ekhem, a tak już całkiem poważnie, to osobiście miałabym problem którego z chlopakow wybrać. Malowany jest wielki, rusza się super,na razie nie panuje całkiem nad równowaga bo rośnie i rosnie, a drugi to polbrat mojego Dż i jest absoltunie, przytulaśny, uroczy i będzie fajnie skakał. Jakbym miała kupować to zazyczylabym sobie te dwa konie w jednym 😁