Forum konie »

Zdjęcia Naszych Koni cz. VII (2014)

ostaosta, no przepiękne siwe!
Liberte , Eterowa, gryglodor, kitkajka, ostaosta - siwe jest najpiękniejsze  😍!!! Podziwiam was za to ,że macie cierpliwość , do utrzymania ich w czystości . Ja bym wymiękła .Dlatego mam kare  😁
Eterowa- zdjęcia przecudne 😀, Ostatnie po prostu  🍴
smartini - aleeee.... paker 🙂
Burza - dawaj Piorunka 🙂
DressageLife- niezłe ciacho , to gniade🙂.
korysindex4 - fajnie pracujecie 🙂.
Figaro a to jeszcze nie jest koń w formie... przez ostatnie dwa lata był w treningu 2 miesiące z hakiem... ;D na zdjęciach jest ledwo po 2 tygodniach pod siodłem
A to mój rudzielec 🙂
Czekając na transport po zawodach. Efekt- koń dorobił się rogów  😁
smartini, kompletnie nie znam się na westernie ale Twój koń jak i Ty robicie ogromne wrażenie!
figaro2046, dzięki :kwiatek: ile ja bym dała za karego, zwłaszcza zimą 😁
smartini, robicie wrażenie 😜
ostaosta, bardzo fajny siwek
korysindex4, mało? To proszę jeszcze dwa kolejne, ale już nie w wersji statycznej 😁
smartini, przeczad!!!! Super popatrzeć 🙂

Piórek i ja na dokładkę

Solo uśmiechnięty

Autorem fot jest nasz osobisty fotograf 😉 Zuzu
Burza az sie usmiechnelam do monitora w pracy 🙂😉)
faith, od kilku dni sama się uśmiecham bez przerwy, jakoś... na nowo mnie porwało, mimo że to kilka lat już 🙂
Burza i bardzo dobrze, swietne sa takie hmmm... 'nawroty' 😉 sama przechodzilam niedawno 😉 no w kazdym razie, baaardzo pozytywne fotki 🙂
Wrzucam mojego ciemnego oszołoma 🙂
Kittajka, jeszcze mi mało  😜
Burza jesteście piękni  😍 zdecydowanie.
Time, bardzo urokliwe te zdjęcia, Ty jesteś taka drobna ? Czy to Twoja córka ?
Amabilis, super macie stajnie
Wartusia, kucka niewidoczna w rzepaku  😉
kittajka, ale odstawia wygibasy, skoczna dziewczyna 😀 swoją drogą, częściej mogłabyś się nią chwalić!
Burza, super wyglądacie, bardzo pozytywne fotki, aż się buzia sama śmieje 🙂 śliczny kantar ma Piórek i najsłodszą "chrapkę" na re-volcie 😀