Forum towarzyskie »

Perfekcyjny makijaż

Strzyga ale fajne zdjęcie 😍
No będę dalej kombinować, dziś już pomalowałam się chyba delikatniej 😁 Bez czarnych kresek, podkreślone tylko brązowym cieniem od dołu plus linia wodna pociągnięta jasnym cieniem(bo cielistej kredki brak 😵 ). Wczoraj też Konrad kupił mi ten krem BB z Eveline(taki jak Flygirl kupiła) więc stosuję 😀 W wolnej chwili strzelę fotę i wrzucę :kwiatek:
Bardzo dziękuję Wam za wszystkie rady :kwiatek: Fajnei tak móc na bieżąco ogarniać ten temat 😀
CzarownicaSa, martva, dzięki, nie ma to jak selfie w łóżku 😀
Helolinowy mąkę up bede lara croft wiecie jaki kraj taka lara...
Wpadłam się pochwalić, że jestem po kursie makijażu z Maxineczką i pochwaliła moje brwi oraz to, w jaki sposób maluję brwi innym 😀 nie zasnę dziś chyba, tyle mam makijażowych przemyśleń 😉
[b] Scottie[/b] super! 😀 A właśnie- zalajkowałam jej profil, co mam teraz zrobić? 👀 Nigdy nie korzystałam w ten sposób z tego typu porad 😡 Mam zadać jej pytanie o regulację moich brwi? W wiadomości czy w poście? :kwiatek:
CzarownicaSa, obejrzyj jej przedostatni filmik z paletką Balmsai, tam tłumaczy co i jak. Ogólnie to masz czekać aż napisze na fanpejdżu informacje z mailem 🙂
Scottie - zazdroszczę!!!!! Na żywo też taka sympatyczna i radosna? ;>
Kot fajny masz kolor oczu! 😀

Ja dziś będę kombinować z malowaniem 😀iabeł: Jak tylko Konrad wstanie oddaję mu dziecko pod opiekę(bo z nią się nie da, podpierdziela mi wszystko i sama próbuje się malować, a skutki tego są tragiczne 😁 ) i zabieram się za kombinowanie! 🏇 Obejrzałam też parę tutoriali z brwiami i będę próbować 😉 Tylko nie mam tej cholernej cielistej kredki... a przydałaby się :/
I odkryłam jeszcze jedną, fantastyczną dla mnie "właściwość" takiego kompletnego makijażu- jak ja cudownie pachnę 😍 Wcześniej czułam tylko płyn do płukania z ubrań i mydło, a teraz jak się umaluję to ten krem tak cuuuudownie pachnie 😍
Jestem nienormalna 😁