Forum towarzyskie »

Bubble Tea - Ankieta

Witajcie!

Jestem studentką piątego roku Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumcpji, SGGW. Poszukuję osób, które znają produkt Bubble Tea (próbowali) i chcieliby wypełnić ankietę 🙂
Dane potrzebne mi są do zrealizowania pracy semestralnej. Ankieta nie ma charakteru reklamowego, wybrałysmy taki, a nie inny temat, bo sam przedmiot jest dość innowatorski.

ANKIETA

Liczę na zrozumienie  :kwiatek:
Poszło!

Fajnie skonstruowanych kilka pytań, dotyczących tego samego  😉
ciężko się wypełnia na początku, tych kwadracików w ogóle nie widać...
Pytania wydają mi się trochę dziwne... "Czuję się modnie pijąc Bubble Tea", "Bubble Tea pozwala mi się wyróżnić", "Wizyta w Bubble tea jest dla mnie źródłem inspiracji", "Uważam, że picie herbaty Bubble Tea jest konsumpcją na pokaz", etc.  🤔 Co, ona jakaś specjalna czy magiczna jest?
Albo pytanie nr 40 - jak ja mam na to odpowiedzieć? Osoba, która pije bubble tea to osoba, której chce się pić i ma ochotę na bubble tea, dlaczego miałabym do tego jakąś filozofię dorabiać? 🤔
Wypełnione 🙂
A co to jest bubble tea?
takie coś 😉
Jaaaaaaaaaa, a dlaczego to się nazywa herbata?
pokemon, bo to jest herbata 😉 mleczna albo czysta albo owocowa, w różnych kolorach, z takimi śmiesznymi "bąbelkami" żelkowymi i z sokiem w środku 😉
poko, cukier, chemia, jednym slowem syf! u nas na uni znalezli w niej jakies rakotworcze substancje, dlatego trzymac lepiej rece z daleka od tego chinskiego gowna.
aż sobie wygoglowałam. i nie mam pojęcia co to tak naprawdę jest 😉 jakaś herbata gazowana z sokiem i żelkami, naprawdę?
Wygląda... ładnie. Na pewno nie zachęcająco do wypicia. Dla mnie przynajmniej.
Tu i tu można nieco poczytać, ja sama dopiero od niedawna się z tym zaprzyjaźniam. In. herbata to tylko pretekst, bo badanie dotyczy zachowań konsumenckich jako takich i zaprojektowane jest celowo w taki, a nie inny sposób 🙂
SrokateSzczęście, ash
Dziękuję  :kwiatek: