Ja już parę osób z rv poznałam, choć nie jest to tłum, to wszystkie znajomości bardzo miło wspominam 🙂 Może poza jedną osobą, któa okazała się być bardzo fałszywa, ale było minęło na szczęście 🙂 A kogo jeszcze? Tanię, za podejście do życia i też wyobrażam ją sobie jako taką dojrzałą kobietę z ikrą na dugie rozmowy przy ognisku w stajni 😉 Ikarinę, bo wydaje mi się, że mamy podobny charakter. Ktoś i Wrotka, Deborah, Cierp1enie, Katiję zdecydowanie, Dworcikę i większość osób z lubelskiego wątku, których jeszcze nie miałam okazji poznać 🙂
Alabamka serio dziewczyny nie zjadają 😀 Ja do dziś pamiętam pierwszy dzień, w którym spotkałam kujkę - socjal w Zielonkach, a ja wparowuję i "Cześć, jestem kodusiowata (bo wtedy jeszcze miałam taki nick) z re-volty". Wstyd podwójny, bo nick qniarkowy, ale nikt mnie nie zjadł, ba, nawet miło przyjął 🙂 A na Dzionki koniu jeżdżę od prawie pół roku i jeszcze mnie nie wywaliła, myślę że to świadczy o ogromnej tolerancji... 😉 Chociaż zalatuje hipokryzją trochę, bo ja dużo razy kupowałam w warszawkiej Karinie, gdzie Sierra pracuje i choć poznałam od razu to jakoś nigdy nie zagadałam 😡 Skoro już to wyjawiłam na forum to nie ma przeproś, jak będę następnym razem, to się ujawniam 😀 Co do tematu, ja bym chciała poznać galopadę, emptyline, Jasnowatą, ashtray, Burzę, fin (mieszka niedaleko mojej szkoły więc nietrudno o to 😉) i oczywiście matkę założycielkę quantę.
O rany, nie sądziłam, że ktoś mnie tu wpisze. 😡 Anderia szykuj się na przyszły weekend. 😉 Ja bym chyba najbardziej chciała poznać Alice, bo wydaje mi się być naprawdę świetną osobą. Poza tym fajnie by było spotkać Pursat, Katiję, Koniczkę, Sierrę, Burzę, Edytkę, KuCuNiO... (Boże, mieszkam w Warszawie, tam gdzie większość wymienionych i nikogo nie znam 😂 ) edit: o, i jeszcze disco bym chciała poznać.