Dla mnie też ok, tylko nie wiem czy np po samym serku wiejskim na kolację , nie będziesz głodna.
A ja muszę zmodyfikować dzisiajsze menu , bo nie dam rady wyjść z pracy do domu na udko, więc będzie serek wiejski plus pomidor i nie wiem czy dam radę się tym najeść , bo jednak preferuję mięso na obiad 🙁
Hej 🙂 A ja mam pytanie techniczne, na śniadanie rano, na szybko, gdybym zalewała wieczorem płatki owsiane, rano dodawała musli/owoce/orzechy, zalewała mlekiem i podgrzewała w mikrofalówce to by było dobrze? Niestety na kuchni nie znam się wcale, a chce jakoś sobie urozmaicić te kanapki. Przy okazji, nie wiem czy wiecie, do środy -30% na płatki - musli w biedronce 😉
Ja podgrzewam mleko w mikrofalówce, wsypuje płatki i idę na 10 minut ubierać się czy coś i jem. Nigdy nie gotuje płatków, nigdy nie zostawiam na noc. Nie cierpię papki.
Ok. Dziękuje za odpowiedzi. W takim razie zmodyfikuje kolacje. Planuje zamykać sie w 1300-1400 kcal. Jeśli chodzi o aktywność fizyczną, to codziennie jeżdzę jednego konia. I zamierzam 5-6 razy w tyg ćwiczyć np z chodakowska + ok 30 min biegania po treningu z nią.
Ja na podwieczorek też jem kalarepę , najadam się nią.
A na kolacje można zjeść np kalafiora, średni kalafior 880g ma tylko ok190kcal !!! Na bank się najesz a na kolacje te 200kcal jak znalazł. Również jak lubisz to flaki z biedry 224kcal, cały słoik (na bank sie porządnie najesz) Jak coś mi sie przypomni to dam znać 🙂
Edit ; 250g leczo z kiełbasa ma 185kcal , ja robie np bez kiełbasy i wszytsko gotuje, nic nie smaże, więc moje na bank ma cos koło 120kcal , więc mozna go zjeść więcej. Ale ja zazwyczaj jem je na obiad . O , jutro zrobię sobie 🙂
Ja dziś po 9😲0 poleciałam na siłkę, zrobiłam 70 min na orbitreku, 18 km przeleciałam i spaliłam prawie 800 kcal, potem w szatni musiałam chwilę posiedzieć. Zaliczyłam też solarium i za 3 godz będę miała robione pazurki 🙂😉
Na śniadanie zjadłam owsiankę 320kcal
2 śniadanie baton białkowy 305 kcal