Forum towarzyskie »

Howrse cup - gra

Watrusia w takim razie Ty załóż drużynę 😉 I potem powysyłasz zaproszenia do reszty.
dobra dziewczyny ja muszę lecieć, będę potem .
powodzenia  😀
Ja też na razie pasuję- spać mi się chce 😁 Poza tym tak się cieszyłam ze swoich 2 tys diamentów, a potem spojrzałam na ranking graczy, zobaczyłam najlepszego z bodajże 11tys. i się  podłamałam 😵
Mi już tak niewiele brakuje do wyblupowania ogiera i również nie mogę złapać zawodów  👿
czy jak ktoś założy drużynę to mogę liczyć na zaproszenie? Mój nick: Gajin  😉
Ja na razie daję spokój, bo nie mogę trafić już na ani jedne zawody. 😤
Dobra stwarzam, tyle że jeżeli można będzie komuś  innemu potem  przekażę, bo nie mam w tym doświadczenia, komu wysłać zaproszenia?  i czy jak ja stwarzam grupę , to jestem w niej automatycznie?  Nazwa będzie Volta
Super, na 10 minut odświeżania strony non stop trafiłam jedne zawody w kłusie... 😵
Asiaa,  wysłałam zproszenie
Watrusia Dziękuję 🙂 Już przyjęłam 😉
do 18 jestem, potem uciekam do swojej kobyły, jeżeli ktoś jeszcze chce, to pisać proszę nicki, albo szukać Volty
Mam już ogiera czystej krwi angielskiej 100%.  😀
No nic, ja uciekam, będę wieczorem ok 22, jak ktoś chce dołączyć do grupy, niech  pisze swój nick, lub szuka grupy o nazwie  Volta  🙂
Watrusia i ja poproszę 😉 nick to konwalia, jak tutaj, jako osobę polecającą wpisałam CzarownicaSa, mam nadzieję że masz taki login?  😁 nic innego nie wpadło mi do głowy
Robię sobie dłuższą przerwę bo muszę ratować jerzyka znalezionego na strychu  🙄
Jestem już i ja 🙂
nick rosolowa

na razie 209 diamentów. Dopiero przeszłam samouczek ehh
też tak miałyśmy 😀
I ja jestem 😀
Nick: Alabamka
Nie było w voltowych u mnie miejsc to jestem w drużynie "Polska" 😉
Dziwne trochę, bo była robiona lista kto ma być w grupie Re-volty, to ja się męczyłam na testowej i nie ma dla mnie miejsca...
Ja już nie wiem kto miał być w jakiej drużynie :/
Dostałam zaproszenie więc przyjęłam..