Forum towarzyskie »

Włosomaniaczki, czyli walka o piękną grzywę (świadoma pielęgnacja)

tylko ciekawa jestem czy te gumki się u mnie sprawdzą bo ja mam kręcony busz na głowie 😉 i boje się, że jak mi się taka gumka wplącze to już tam zostanie  🤣

teraz z innej beczki 😉 ile czasu jest na odbiór zamówienia w doz? Po jakim czasie je odsyłają?
hanexxx, w dozie jest 14dni na odebranie zamówienia.
Heval  :kwiatek:
jestem początkująca w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość jak o coś głupiego zapytam.

Ostatnio nałożyłam na włosy olejek arganowy. Pierwszy raz na całą długość. Przyznam się, że włosy nawet nawet są fajne. Ale był jeden problem. Nie mogłam zmyć tego oleju z głowy. Umyłam chyba 4 razy (3 razy wella pro series repair a raz Head & Shoulders dla mężczyzn (mój TŻ go używa) ale nadal nic. Zeszło dopiero jak umyła płyn do higieny intymnej. Dlaczego się tak stało? Co robić jak się to powtórz? Jakim najlepiej zmywać olej z włosów?

aha, włosy niby mam średnio porowate
Chcę gumki! 😀
Chuda, ile tego oleju nałożyłaś? Jak dokładnie myjesz włosy?
no właśnie nie wiele. Jak myje włosy? Dokładnie przy skórze. Końcówek w ogóle nie hmmm ruszam bo się umyją jak będę spłukiwać szampon. Myje 2 razy i dokładnie wypłukuje.
Jak masz olej to chcąc nie chcąc musisz umyć całe włosy. Tak jak piszesz, dokładnie przy skórze, a pianę, która powstała przeciągasz na długość i lekko ugniatasz. Sama woda oleju nie zmyje, musi być jakiś detergent. Odżywki używasz?
poza tym szampon z silikonami średnio się nada do zmywania oleju...

mi oleje schodzą koncertowo po Facelle czy Alterze 🙂
Strzyga podobno na jakimś aliexpress te gumki są za grosze jednak ja nigdy nic stamtąd nie zamawiałam, kurcze no, musimy zrobić jakieś zbiorowe zamówienie 😉 ja też je chcę  😀
Jak masz olej to chcąc nie chcąc musisz umyć całe włosy. Tak jak piszesz, dokładnie przy skórze, a pianę, która powstała przeciągasz na długość i lekko ugniatasz. Sama woda oleju nie zmyje, musi być jakiś detergent. Odżywki używasz?