Forum towarzyskie »

Włosomaniaczki, czyli walka o piękną grzywę (świadoma pielęgnacja)

Zależy co masz ciekawego, jakieś odlewki odżywek albo olejków? Chętnie odżywkę bananową TBS bym spróbowała 🙂 zobacz co masz i pisz na PW żeby tu nie zaśmiecać :kwiatek:
ostatnio podcinałam włosy 7-8 miesięcy temu i nie mam jeszcze ani jednej rozdwojonej końcówki  😅
w ogóle chciałam się zapytać czy znacie tą odżywkę http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=20862
kiedyś jej używałam i była ok no i może skusiłabym się na nią drugi raz jednak nie znam się na składach  😡
pomóżcie  :kwiatek:
Melduję, że właśnie zakupiłam biedronkową odżywkę 😀
jaka to odżywka 👀?

niezły pomysł na czapkę 😉
Z olejkiem arganowym
ostatnio podcinałam włosy 7-8 miesięcy temu i nie mam jeszcze ani jednej rozdwojonej końcówki  😅
w ogóle chciałam się zapytać czy znacie tą odżywkę http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=20862
kiedyś jej używałam i była ok no i może skusiłabym się na nią drugi raz jednak nie znam się na składach  😡
pomóżcie  :kwiatek:

http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p=10584839&postcount=1716  😉
Kocham olej lniany. Na razie podpasował mi najbardziej. Następny w kolejce jest BDFM. Już się nie mogę doczekać 😀
Epikea  :kwiatek:

Mam odżywkę Alterra aloes i granat ale kusi mnie maska z tej samej serii, warto ją kupić czy oba produkty są zbliżone?

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=31999 czy to może zaszkodzić i wysuszyć i tak już suche włosy? Bo nie jest to żadna odżywka itp. tylko chyba bardziej płyn do stylizacji
Strzyga, dasz fotke butelki?
hanexxx odżywka a maska Alterry to dwa kompletnie różne produkty. Warto kupić maskę 😉

W tym sprayu co wstawiłaś nie widzę produtów, które mogły by przesuszać. Są silikony - może zabezpieczać koncówki. Są proteiny - może puszyć jeśli masz już proteiny w innych produktach.

Znalazłam nowy sposób na olejowanie - najpierw BDFM, potem Farmona Radical serium ziołowe i spać. Rano po myciu mam najlepsze włosy świata  😀
wyłysieję niedługo 🙁