Forum konie »

DIY, czyli sprzęt wykonywany samodzielnie

Starałam się  😂

1 pomysł klientki, myślę, że całkiem ciekawy model 🙂
No brawo Likier  😅. Zdjęcia dużo lepsze  😀. Ten błękitny pad z serduszkiem bardzo , bardzo sympatyczny .
Mi też się spodobał, jest taki słodki, troche dziecinny, ale jednym słowem UROCZY  😉
Likier, jeszcze nie to! ;D robiąc zdjęcia z góry, lub dołu rozciągasz pad i burzysz całą piękną pracę mamy.   🤣
Ponawiam pytanie z poprzedniej strony.

Likier- a ja bym chciała zobaczyć taki pad jak z serduszkiem tylko z bardziej kontrastującymi kolorami.
Na zywo jest to turkus z szarym...

Marysia550, był biały z ciemnoczekoladowym sercem😉)
Czy ktoś z was robi czapraki nie pady?  🙂 A jeśli tak to od razu bym prosiła o jakieś zdjęcie i cenę na PW  😀
Nie znam się na tym kompletnie, ale może filc byłby dobry na takie podkładki pod owijki na transport??
Likier - ten z serduszkiem bardzo mi się podoba  😍
Wkrótce nowe wzory i kroje  😎
marysia550, Moim zdaniem filc może odparzać. Więc nie sądzę byto był dobry materiał na podkładki.
Filc mi sie skojarzył ze względu na pamięć o najstarszych ocgraniaczach jakie widziałam- z wierzchu skóra w śroku filc. Zapinane na sprzączki 🙂
Na podkladki chyba najlepiej watolina.
A nie lepiej polar z flizeliną?
W jednym sklepie powiedzieli, ze fizelina to to samo co watolina, ja się nie znam :]
Climatexy mają w srodku coś jak watolina, pady anky z resztą też, 2 warstwy cienkiej watoliny i gruby material wew.
Likier, Watolina znana szerzej jest jako ocieplina do kurtek, więc raczej to nie to samo. Pady Anky mają właśnie w sobie ocieplinę dlatego łatwo się spurchlają podczas prania, dlatego one powinny być prane ręcznie. Szczególnie te z nowych klekcji, bo podobno baardzo odbiegają jakością wypełnienia od pierwszych padów.
Kurtki po dłuższym użytkowaniu również potrafią się spurchlić i ocieplina się przemieszcza.
podkładki climatexy? one mają gąbkę na 100%, z każdej str podkładki mi ona wystaje..