koron@, napisałaś że byłaś na jednej jeździe - licząc z okładem, byłaś tam jakieś 2, 3h? Właściciele koni w stajni bywają dużo dłużej no i częściej, więc też więcej widzą. Nie twierdzę, że jest jak pisze trololo1, bo w ogóle w tej stajni nie byłam i że to co napisała jest w 100% prawdą, najlepiej by się wypowiedziała osoba, z voltowym stażem, która tam stoi.
Odniosłam się do koni szkółkowych bo o nich też jest mowa, a to że byłam tam max 2h nie znaczy że jestem laikiem i nie dostrzegam podstawowych rzeczy. Niemniej jednak też jestem ciekawa wypowiedzi ludzi którzy tam stacjonują, a te 3 miesiące wypowiedzenia to jakiś żart. Nie wiem czy zdecydowałabym się na taką umowę.
Założyłam to konto żeby nie pisać ze swojego 😉 jestem re-voltowiczką z dość długim stażem, napiszę z niego do każdego, żeby potwierdzić wiarygodność tamtego wpisu 🙂
xxagaxx tak, była umowa na samym początku, która z resztą jest bardzo dziwna, no ale zaryzykowaliśmy, no bo "co takiego się może stać" 👿 ogólnie zawsze myśleliśmy, że jest jeden miesiąc, ale spytałam się o to no i wytłumaczyła się "rozmawiałam z moim radcą prawnym, coś tam coś tam, 3 miesiące"
wnorowska, no ale w umowie musisz mieć to wyraźnienie napisane. Spróbuj sobie sama przeczytać 😀 I jeśli dobrostan konia nie jest spełniony mozesz odstąpić od umowy szybciej
Przepraszam, ja to jestem dziwna, bo zanim podpisze umowę, to ja czytam. Jak mi nie pasuje jakiś podpunkt, to proszę o zmianę, albo nie podpisuje. Umowy sa po to, zeby działały, gdy cos nie hula.
Po drugie, jak kon stoi na betonie, to idę i biorę tyle słomy, zeby na tym betonie nie stał. Potem idę do właściciela i robię karczemna awanturę, a na koniec stawiam flaszkę/czekoladę stajennemu i proszę, zeby zacnie ścielił. Jak sytuacja jest dramatyczna, to dokumentuje wszystko i zabieram konia, nie czekając aż mi sie przekręci na skręt jęlit, a kasę odzyskuje pózniej. Sa chyba ważniejsze rzeczy niz kasa?