Oraz - czy tylko ja mam jakiś problem ze stroną konik.com.pl? Sprawdzałam na 3 komputerach, 2 telefonach i tablecie - wszędzie po wejściu na stronę i kliknięciu czegokolwiek wyskakuje okienko aby polubić "Obczaj" na facebooku. I przez to skończyłam robić tam zakupy...
Spóźniony ale zasłużony + dla Jarpolu- derka zamówiona niewiele przed świętami i przed świętami doszła, mimo że uprzedzali że to gorący okres i może być opóźnienie. Kontakt bardzo przyjemny. Polecam!
xymena, sklep internetowy nie działa z tego co widzę. Do stacjonarnego trzeba by zadzwonić, ale w poniedziałek bo w niedzielę ludzie generalnie nie pracują...
[quote author=_Gaga link=topic=81.msg2281175#msg2281175 date=1422730696] Mi się wydaje, że tą niespodzianką z Animalii dla koniarzy są właśnie próbki pasz, sieczek itp... [/quote]
na stronie jest info 'przy zakupie pow 40 zl probka paszy gratis ' 😉
_Gaga tyle to i ja widziałam 😉 będę dzwonić jutro oczywiście, ale pytałam bo miałam nadzieję, że ktoś może coś wie zanim ja zadzwonię w dzień powszedni: czy sklep internetowy nie działa bo jest w budowie, czy może z innych względów.
plus dla Pasi-Konika 🙂 pomimo długiego czasu oczekiwania zamówienie kompletne, kontakt super, i szybki zwrot kasy za niepasujące buty 🙂 plus dla Animalii za błyskawiczne wysyłki i gratisy (nawet przy zamówieniach nieprzekraczających 100zł)
carmelka, a czemu minus dla Briar? Co się stało? Już drugi raz im dajesz minusa i nie wiem, czy ciągle za to samo czy pomimo pierwszej 'wpadki' kontynuowałaś tam zakupy.
+ dla sklepu Parkur, zamówienie przeprowadzone przez Allegro- towar zgodny z opisem, bardzo dobry kontakt, w międzyczasie wystąpił mały problem z przesyłką, który został rozwiązany natychmiastowo- jestem zadowolona 😉
Oraz - czy tylko ja mam jakiś problem ze stroną konik.com.pl? Sprawdzałam na 3 komputerach, 2 telefonach i tablecie - wszędzie po wejściu na stronę i kliknięciu czegokolwiek wyskakuje okienko aby polubić "Obczaj" na facebooku. I przez to skończyłam robić tam zakupy...
u mnie też konik nie działał długi czas, ale teraz chyba wszystko w porządku
Droga Dworciko, po raz kolejny (i ostatni) uprzejmie i stanowczo przypominam, że forum nie jest platformą do kontaktu sklepów i ich pracowników z klientami. Jeśli macie problemy z działaniem strony, to sugeruję rozmaite rozwiązania: - komunikat na stronie głównej sklepu, - komunikat na stronie fb sklepu, - mailing do klientów, - zatrudnienie informatyka.
Obecni na forum pracownicy sklepów dają radę uszanować panujące tutaj zasady, liczę, że Ty również. Przypominam, że przed Twoim zatrudnieniem nie występowałaś jako rzecznik prasowy jakiejkolwiek firmy.
Dworcika, to na pewo nie wina wirusa (trudno żebym na iPad/iPhone miała wirusa, poza na komputerach mam programy antywirusowe). malinowaa, kody niestety nie sumują się 🙁
[quote author=aleqsandra link=topic=81.msg2277620#msg2277620 date=1422361460] + dla GNL
mimo problemów z kurierem zmiana zamówienia przebiegła sprawnie i fair kosztowo
Też miałaś problem z kurierem od nich? Ten co mi dostarcza to jakiś kretyn ostatni! Od wczoraj paczka powinna być u mnie, a koniec końców muszę sama po nią jechać do filii! Absolutny absurd, składam na niego skargę. 👿 [/quote]
Niestety, miałam podobną sytuację, z automatu wklepał się zły adres w system, nie dało się zmienić adresu dostawy, a kurier niby dostarczał dwukrotnie, ale nie nie zadzwonił, ani nie zostawił awiza, nic i potem tylko mailem dostałam info że mogę sobie przyjechać sama po paczkę do ich magazynu...
Robił ktoś ostatnio zakupy w sklepie wkkw.eu ? Czekam na zamówienie od 10 stycznia i nie mogę się doprosić żadnej odpowiedzi na maile...
ja bardzo nie polecam, oni mają jakby kilka kont i nazw sklepu, troche dziwnie ale nie ogarniają rozmiarów ochraniaczy które mają, ze zwrotem ochraniaczy, które przysłali mi w złym rozmiarze miałam spory problem, długo trwało zanim mi pieniądze oddali
szybciej do mnie nowe premiery w dobrym rozmiarze z anglii doszły niż od nich zwrot został zakończony
milkiwaj dzieki🙂 na szczęscie zamówienie wzięłam za pobraniem więc przynajmniej nie muszę się martwić, że kase stracę ale nie ukrywam, że bardzo zależy mi na ochraniaczach, które zamówiłam a nigdzie indziej ich nie ma :/