Ogromny + dla yard.equites Za szybkie i sprawne realizowanie zamowien, super kontakt i dobra rade oraz przedewszystkim anielska cierpliwosc dla upierdliwego i wymagajacego klienta!
Kolejny ogromny + dla dobry-koń Jak zawsze szybko, sympatycznie i profesjonalnie!
pianissima2003, na coś takiego normalnie przysługuje reklamacja. Uprzedź o sprawie przed wysłaniem, bo może poproszą najpierw o zdjęcia, żeby sprawa szybciej poszła 🙂
ogromny plus dla GNL! zamówienie zostało wysłane po godzinę po złożeniu. teraz wszystko w rękach Poczty Polskiej ale i tak jestem w ogromnym szoku. JEDNA GODZINA... 😎
Sylwiaj- też czekam, część zamówienia podobno już w sklepie, czekają na termobuty. Jak tak dalej pójdzie to albo ich wogóle nie wezmę albo odesle bo się wiosna zrobi haha.
Zaczyna mnie już wkurzać amigo :/. Nie jestem wielkim szmatoholikiem majątku nie wydaję, ale klient to klient. Znalazłam kantar idealnie do derki - akurat nie ma ( a na stronie jest jak najbardziej), na opłacony preparat na owady czekam drugi miesiąc (mam nadzieję że kiedyś dotrze, paragon bez niego mam). Podobały mi się tam rzeczy ale mam dość. Już chyba więcej się nie skuszę 🙁
A mi się chce płakać, że br-konie nie chce mnie poinformować, czy mój zamówiony naczółek kiedyś dojdzie... 🙁 Naprawdę szczerze nienawidzę obecnego v-kształtnego naczółka, na który muszę codziennie patrzeć 🤔wirek:
Moon, ja kiedyś złożyłam zamówienie w BR i poprosiłam o informację czy są rzeczy przeze mnie zamówione to wtedy puszczę przelew. To było jakoś w zeszłym roku? albo i jeszcze dawniej i do dziś odpowiedzi nie dostałam :P
Moon, ja ostatnio zamówiłam u nich kaloszki, w październiku. Nie dotarły dotąd. Jakim cudem animalia ma same plusy, a br nie potrafi na maila odpowiedzieć? ! (Ten sam właściciel )
a ja to plus dla bergo jak zwykle. zamówienie z czekaniem - info sms, dzwonienie (o czym pisalam),wczoraj zadzwonilam pomarudzić jeszcze o pare rzy ktore nie bylam pewna czy są i co lepiej ... i dziś paczka u mnie 🙂 minus za ceny - jakby nie super rabaty to bym tyle nie wziela i miala kase na koncie, a tak musze ją zaraz przelac 😉
anai,xxagaxx, właśnie dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie u mnie we wtorek 😅 Deko głupio zrobiłam, bo od razu zamówiłam i przelew zrobiłam, bo serio zakochałam się w tym naczółku i "już go widziałam" na Lucjanie 😁 A nawet na stronie mają napisane, że większość rzeczy jest na zamówienie i żeby pisać maile z zapytaniem o dostępność...
Ogromny minus dla OKSER.PL od listopada do dnia dzisiejszego nie zwrócili mi pieniędzy za kantar. Przedmiot o statusie "dostępny" w sklepie internetowym, a w rzeczywistości to ściema. Mówią, że oddadzą pieniądze, a potem zero odzewu. Mamy koniec stycznia, prawie luty, a pieniędzy brak. Nie odpowiadają na maile. Ostrzegam, bo to złodzieje.
GosiaZ, ja też miałam problemy kiedyś w dogadaniu się z nimi, chociaż koniec końców udało się dokończyć transakcję. Popraw tylko literówkę w nazwie sklepu, bo jak ktoś będzie szukał opinii, to twoja mu nie wyskoczy 🙂
mimo problemów z kurierem zmiana zamówienia przebiegła sprawnie i fair kosztowo
Też miałaś problem z kurierem od nich? Ten co mi dostarcza to jakiś kretyn ostatni! Od wczoraj paczka powinna być u mnie, a koniec końców muszę sama po nią jechać do filii! Absolutny absurd, składam na niego skargę. 👿