Po tym, co można wyczytać na temat Atosa na forum i po doświadczeniach własnych, może zdecydowałabym się na zakup na warunkach takich, że najpierw pasza u mnie, później płacę 😉. Tylko termin realizacji pewnie i tak pozostałby problemem...
Ogromny plus dla sklepu Yard Equites - profesjonalna i miła obsługa, super kontakt, błyskawiczna wysyłka ( na drugi dzień był u mnie ) i bezproblemowa wymiana towaru na inny ( w moim przypadku kurtka ) dostępny rozmiar 👍 Przy drugim moim zamówieniu ( obie moje transakcje w jednym tygodniu ), towar doszedł również błyskawicznie 🙂 Z czystym sumieniem polecam Wam ten sklep - ja już tam " zostaje " 😉
czy w equishopie ktoś odpisuje na maile 🤔 czy generalnie mija się to z celem i tylko dzwonienie ma jakiś sens? czekam na odpowiedź, na maila z 7 rano... kiedyś odpisywali bardzo szybko.
Niestety minus dla horsefeed, niby szybka przesyłka, ale zapakowana kiepsko + nierozgarniety kurier ktry zostawił mi 4 worki paszy na deszczu pod płotem 🍴 tylko czekać jak pleśnieć zacznie 👿
Polecam Yard Equites - bardzo dobry kontakt, możliwość sprowadzenia towarów niedostępnych w magazynie w kilka tygodni (w niektórych sklepach przeciąga się to do kilku miesięcy...) i ciekawe gratisy w paczce zachęcają mnie do kolejnych zakupów. 🙂
Duży plus dla arcus-konie.pl ; sprawnie i bez problemu załatwili przesyłkę mimo przeciwnisci losu. Super kontakt i podejście do klienta + malutki i bardzo sympatyczny gratis w paczce;-)
Klami, dzięki za radę 😉 na maila do 17.30 nie odpisali. za to za drugim razem się dodzwoniłam i już wszystko wiem. tyle, że to podchodzi już chyba pod sklep stacjonarny? w każdym razie pan był miły i pomógł, za to + 🙂
No muszę pochwalić sklep equishop, przysłali mi zły kantar, zadzwoniłam i tego samego dnia wysłali poprawny, na drugi dzień już był 😅, a ten oddałam dla kuriera z wysyłką na ich koszt. Jedyne co to czas realizacji trwał ok tygodnia, ale tłumaczyli się że mają dużo zamówień. 🙂
Bardzo, bardzo polecam sklep jeździecki PARKUR (http://www.jezdziecki-sklep.com/). 🙂 Zamawiałam sztylpy w poniedziałek, we wtorek dotarły do sklepu, a w środę do mnie. :>
Raczej minus dla sklepu equishop. Na niezbyt wygodne dla nich maile nie odpowiadają wcale. Zamówienie złożone na początku sierpnia, z czasem oczekiwania ok. 2 miesiące. Ok. Nie dostałam żadnej informacji o tym, że zamówiony produkt już jest, za to dostałam jakiś czas później telefon czy zamierzam za zamówiony produkt zapłacić. Duże zamieszanie z tym, że towar jest, ale tak naprawdę to go chyba nie ma i mogę zamówić jeszcze raz (z takim samym czasem oczekiwania), ale nie, bo jednak się znalazł! Jak dla mnie są niepoważni. Nie dostałam ani skarpet Kingslanda ani zniżki z racji zapisania się do newslettera.
GNL produkt dostępny "w ciągu 24 godzin" wysłał mi po 4 dniach, mimo natychmiastowego przelewu z mojej strony.
Ogromny plus dla Arcusa. Za kontakt, realizację zamówienia i bardzo pozytywne rozwiązanie sytuacji niedostepności zamówionego produktu, no i za miły gratis. Super !
Mega wielki + dla [glow=red,2,300]horse-fit.pl[/glow] Zamieszania było sporo, wędzidło nieosiągalne, pomyłka w cenie itd. A co na to sklep: Mega dobry kontakt telefoniczny i mailowy, sprzedał wędzidło po niższej cenie, gdyż to na ich stronie był błąd, szybko nadano paczkę i tu niespodzianka dodatkowe gratisy w paczce 🙂 Wrócę do nich bez wątpienia :kwiatek: