+++++ dla pana Podkowy, jest to jedyny człowiek na świecie który nie poczekał aż mu przeleję kasę tylko wysłał do mnie przesyłkę, jakież było moje zdziwienie że mam coś za co jeszcze nie zapłaciłam🙂 😅
MEGAMINUS dla pseudosklepu [s]equiversum[/s]. Wiem, powinnam przeczytac opinie wczesniej (juz to daje do myslenia, http://www.opineo.pl/opinie/equiversum-pl) ale nie wiedziałam, że zamówienie dwóch puszek ziół to taka skomplikowana sprawa...jedna przyszła, druga 'miała być za 3 dni' i tak przez ponad miesiąc...po czym zadzwoniłam poprosić o oddanie pieniędzy- oczywiście, zaraz będzie przelew- mija tydzień...
Więc jeśli oszustka prowadząca ten sklep uważa, że może bezkarnie wyłudzać od ludzi małe kwoty, licząc na to, ze jej to ujdzie płazem- to właśnie się przeliczyła, bo ja pamiętliwa jestem i nie odpuszczę. Gdyby ktoś jeszcze miał podobny problem z tym mcem, dawać na PM🙂
A czy ktoś w ostatnim czasie w ogóle dostał coś z Atosa? Wiem, że koleżanka ze stajni też już długo czeka na realizację swojego zamówienia (towar podobno był "na stanie"😉. Zamierzałam odkupić od niej jeden worek, wiec też jestem ciekawa, czy są szanse, że pasze w końcu dojadą.
[quote author=kasia&figa link=topic=81.msg1855537#msg1855537 date=1377092295] +++++ dla pana Podkowy, jest to jedyny człowiek na świecie który nie poczekał aż mu przeleję kasę tylko wysłał do mnie przesyłkę, jakież było moje zdziwienie że mam coś za co jeszcze nie zapłaciłam🙂 😅 [/quote]
Ja zamówiłam jakiś czas temu, ale poczytałam Was dokładnie i dałam sobie spokój-na szczęście wpłacić nie zdążyłam, więc nie muszę się szarpać o zwrot :/
ogromny minus dla sklepu Atos, tak na zakończenie sprawy... Nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie. Zachowanie właścicielki godne pożałowania...aż dziw bierze, że takie sklepy biorąc pod uwagę dzisiejszy rynek jeszcze funkcjonują. Już dawno nie spotkałam się z tak nieprofesjonalnym podejściem do klienta... 🤬 Na szczęście właścicielka oszczędziła sobie na koniec wstydu i szybko dokonała zwrotu pieniędzy.
Poza tym + dla Pana Podkowy, przesyłka z gratisem na drugi dzień u mnie :kwiatek:
Ja na wysłodki ze sklepu Atos czekam już drugi miesiąc...i dalej nie przyszły. W międzyczasie właścicielka twierdziła że paczka jest już wysłana, potem się zgubiła i znowu została nadana...prędzej by mi te wysłodki urosły jakbym sama buraki posadziła 🤦
MonioRek podziwiam za cierpliwość, ja takiej tolerancji dla pseudo-handlowców nie posiadam... Myślę, że zdecydowanie szybciej będzie jak sama zasiejesz buraki 👀 Polecam kuć żelazo póki gorące i upomnieć się o zwrot pieniędzy, może w przypływie dobroci właścicielki je dostaniesz...
Equi - point minus na minusie, zrobiłam zamówienie w połowie lipca a połowa rzeczy nie dotarła do mnie do tej pory, poza tym wysłali mi nie takie kaloszki jak zamawiałam więc odesłałam je z prośbą wymiany ale okazało się, że ich nie wymienią bo ich nie mają. Cho..ry można dostać!
+/- dla Equi-point, zamówiłam parę rzeczy ale okazało się, że większości jednak nie mają (mimo tego, że przy każdym z zamawianych produktów widniał napis "dostępny", a stan magazynowy wskazywał na dużą ilość). Plus za to, że po kilku dniach oczekiwania na podkładkę, zaproponowali mi zamiennik, który był droższy od tego, za który zapłaciłam, ale w ramach rekompensaty nie musiałam dopłacać różnicy. Poza tym otrzymałam szybki zwrot pieniędzy za rękawiczki, które miały być wysłane w osobnej paczce, jako że oczekiwali na dostawę od producenta (która niestety nie nastąpiła, dlatego zrezygnowałam). I jeszcze na pocieszenie dostałam jako gratis breloczek w kształcie podkowy 😉 Oby przyniosła mi szczęście przy następnych zakupach.
+ dla equi-point.pl Nie zdążyłam jeszcze wejść na konto i zrobić przelew, a dostałam telefon ze sklepu, że szczotki, którą zamówiłam niestety nie ma. również dostałam gratis- breloczek małe zgrzebło 😉
Mega...wielki plus dla animali. W sobotę mojej córce "zwiał" kon. Wrócil do stajni z kompletnie porwanym ogłowiem, żadne zapasowe ogłowie jakie mialam nie pasowało na łeb Bajki. Zamówilam w animali nowe ogłowie , napisałam ,że pilne ,ze zostałam bez ogłowia. Kurcze w czwartek miałam już ogłowie. Wielkie, wielki dzięki. :kwiatek:
ogromny plus dla www.animavet.pl zamówiłam jedną rzecz, czas dostawy 3-4 tyg. 19.08 przyjęte do realizacji, 23.08 paczka u mnie w domu. Super szybka realizacja zamówienia.
Duży plus dla pasi-konik.pl, bardzo szybko i jak zwykle perfekcyjnie wszystko zabezpieczone na czas transportu 🙂 poza tym bardzo lubię ich stronę, jest jak dla mnie bardzo przejrzysta i intuicyjnie skonstruowana
Ja na wysłodki ze sklepu Atos czekam już drugi miesiąc...i dalej nie przyszły. W międzyczasie właścicielka twierdziła że paczka jest już wysłana, potem się zgubiła i znowu została nadana...prędzej by mi te wysłodki urosły jakbym sama buraki posadziła 🤦
u mnie dokładnie to samo 🙁 Dziś się wkurzyłam i zażądałam zwrotu pieniędzy 🙁 Mam nadzieję,że nie będzie takiej ściemy jak z wysyłką.
czy w jakimś sklepie internetowym dostanę może taki wieszak na hak do ogłowi? haki są wszędzie ale wieszaka nie mogę znaleźć nigdzie, jedynie zagraniczne strony 🙄[img][/img]
Zamówienie szybciutko ogarnięte, mimo wzmożonego ruchu promocyjnego. Kiedy okazało się, że szamponu, który chciałam nie ma na stanie, zaproponowano mi inny, trochę droższy, bez dopłaty.
To i ja - mimo niewątpliwego rozgardiaszu z powodu nowej strony www, GNL zachowuje wzorowy kontakt w sprawie zamówienia składanego jeszcze ze starej strony 🙂 Super!