xxKooniexx, ja jestem tylko fotografem tej pary 😉 na zdjęciu drugi raz pod tym jezdzcem 🙂 Met, dziękujemy bardzo, za każdym razem, jak wspominam ją, w ciemnej oborze, w ciasnym stanowisku, jako starą i zużytą, to mam łzy w oczach, jak bardzo psychicznie się zmieniła, bo fizyczność jest różna, nigdy nie bedzie juz 5 latką, ale może być spelnionym koniem. jak dla mnie, mogłaby stać na pastwisku, ale jak widze, jak się zmienia jej ekspresja jak skacze, jak to lubi, to nie mam serca jej spisac na emeryturę łąkową 🙂
wpadaj wpadaj, dom na wsi cały odstapie jakbys chciała 🙂
Buddy ma taką minę, jakby coś przeskrobał i miał zaraz wybuchnąć smiechem 🙂
Buddy planował pogonić pańcię i nie mógł się powstrzymać od śmiechu 😉
naprawdę jestem zachwycona Waszą przemianą. nie spisuj Rudej na emeryturę, zdziadzieje 🙂 po latach zajmowania się emeryto-rencistami stwierdzam, że koń szczęśliwy, to koń rozsądnie prowadzony... w pracy.
edit: właśnie trafiłam na zdjęcie sprzed 2 lat - mała Gabi i mała Klara 🏇
Met, Klara chyba nigdy nie będzie na zewnatrz emanować wewnętrznym pięknem 😉 moja przemiana to chyba tylko w głowie, bo jezdzę bardzo rzadko, bardziej lubię patrzeć, jak dziewczynka pracuje, i emanowac dumą 😉 choć może znów zawołamy trenerkę i pokatuję swoje 4 litery 😉
z jezdzcem z ostatnich zdjęć dogadują się naprawdę dobrze, choć to dopiero poczatki. uczą się siebie i rozumieją coraz wiecej swojego szeptu, zamiast krzyku.
Może nie do końca zdjęcie mojego konia... ale za to torciku jaki jej dzisiaj wykonałam. W moich rękach to istne arcydzieło : D Niestety Siwa tak szybko rzuciła sie i zdewastowała tort że nie dało sie do już potem uchwycić w całości : D
No i z okazji urodzin pierwszy raz od dawna kaleka wyszła na trawkę ; ) Wstawię resztę zdjęć jutro na razie załadowałam sam torcik : D
armara: mój chłopak który dzisiaj robił zdjęcia stwierdził że Niga ma oczy jak koza: D Ja tej hreczki nie lubię , przez nią wygląda jakby miała 20 , nie 10 lat ; P ale dziękujemy bardzo ; D !