Forum konie »

Zdjęcia Naszych Koni cz.V (sezon 2012)

xxKooniexx,  ja jestem tylko fotografem tej pary 😉 na zdjęciu drugi raz pod tym jezdzcem 🙂
Met,  dziękujemy bardzo, za każdym razem, jak wspominam ją, w ciemnej oborze, w ciasnym stanowisku, jako starą i zużytą, to mam łzy w oczach, jak bardzo psychicznie się zmieniła, bo fizyczność jest różna, nigdy nie bedzie juz 5 latką, ale może być spelnionym koniem. jak dla mnie, mogłaby stać na pastwisku, ale jak widze, jak się zmienia jej ekspresja jak skacze, jak to lubi, to nie mam serca jej spisac na emeryturę łąkową 🙂

wpadaj wpadaj, dom na wsi cały odstapie jakbys chciała 🙂 

Buddy ma taką minę, jakby coś przeskrobał i miał zaraz wybuchnąć smiechem 🙂
wątek zamknięty
Buddy planował pogonić pańcię i nie mógł się powstrzymać od śmiechu 😉

naprawdę jestem zachwycona Waszą przemianą. nie spisuj Rudej na emeryturę, zdziadzieje 🙂 po latach zajmowania się emeryto-rencistami stwierdzam, że koń szczęśliwy, to koń rozsądnie prowadzony... w pracy.

edit:
właśnie trafiłam na zdjęcie sprzed 2 lat - mała Gabi i mała Klara 🏇

wątek zamknięty
Wstawiam jeszcze moją rudzinkę. 🙂
Ostatnie zdjęcie z grudnia (mam wiele starszych i lepszych zdjęć, ale nie będę tutaj spamować zdj. z tamtego roku).

wątek zamknięty
Met,  Klara chyba nigdy nie będzie na zewnatrz emanować wewnętrznym pięknem 😉 moja przemiana to chyba tylko w głowie, bo jezdzę bardzo rzadko, bardziej lubię patrzeć, jak dziewczynka pracuje, i emanowac dumą 😉 choć  może znów zawołamy trenerkę i pokatuję swoje 4 litery 😉 

z jezdzcem z ostatnich zdjęć dogadują się naprawdę dobrze, choć to dopiero poczatki. uczą się siebie i rozumieją coraz wiecej swojego szeptu, zamiast krzyku.

dawaj więcej Klarci 🙂
wątek zamknięty

tutaj pożegnalne Klarity z Fliperem - jej ukochany pojechał do adopcji. ale to kolejny przykład na to, jak dobrze może koniowi się w życiu trafić 🙂
wątek zamknięty
Frania - fajne konisko, podoba mi się

Isabelle
- ruda jest cudowna
wątek zamknięty