Forum towarzyskie »

"Szybcy i martwi"

Halo - nieprawda !
I to jest problem, bo rowerzystom się wydaje że im wszystko wolno.
Ominąć samochód można ale w moim przypadku ...ja już jechałam z włączonym migaczem i znajdowałam się na skrzyżowaniu..
Jakieś 2 tygodnie temu miałam podobną sytuację, ale zdążyłam depnąć po hamulcach.
Na dodatek ja jestem z tych kierowców co migacz włączają nie w momencie wykonywania manewru a długo przed - sygnalizując innym co będę robiła na drodze.

Cytuję
"Wyprzedzać innych pojazdów nie wolno:

na skrzyżowaniach
na przejściach dla pieszych/rowerów
po prawej stronie pojazdu, jeśli on sygnalizuje skręt w prawo
po lewej stronie pojazdu, jeśli on sygnalizuje skręt w lewo"

Tu masz link
http://wrower.pl/prawo/wyprzedzanie-rowerem-z-prawej-strony,5785.html

Te zasady są aż do bólu logiczne.
Każdy rowerzysta dla własnego bezpieczeństwa powinien je stosować.
Tak czy siak, od dzisiaj mając zamiar skręcić w prawo zaczynam jeżdzić tuż przy krawężniku nie zostawiając miejsca dla żadnego roweru. !!!
SZemrana ja tak robię od dawna...
Wiejscy rowerzyści to jest po prostu odrębna rasa podrowerzystów.
szemrana, nie zajarzyłam, że miałaś migacz włączony  😡 ani tego, że to już było na skrzyżowaniu (gdzie przecież nie wolno nikomu wyprzedzać).
no miałam.
I najgorsze jest to, że mam świadomość że rowerzysta nie ma szans w kolizji z autem.
I że mogłam mu zrobić krzywdę.
Nie mogłam drżących łap długo uspokoić.
Bohater Sezonu Ogórkowego.
Pan, co śmiga sobie jak mu się podoba versus bezsilne służby.
Bohater Sezonu Ogórkowego.
Pan, co śmiga sobie jak mu się podoba versus bezsilne służby.

Tekst wart przeczytania, bardzo pouczający.

"Tymczasem RMF FM informuje, że adwokat Roberta N. zgłosiła się wczoraj na policję. Według niej, "Frog" jutro zgłosi się do policjantów."