Forum towarzyskie »

Gajara18

Hej mam dość tłumaczenia wszystkim ile mam lat ,nie chciała bym tego powtarzać po raz enty ,więc proszę  zapamiętajcie .
To co mówię to prawda nie mam w zwyczaju kłamać ,tak więc mam te 23 lata jestem studentka i jestem niepełnosprawna .
Proszę dajcie mi spokój, nie nabijajcie się ze mnie. Jednorazowe zwrócenie uwagi na błąd wystarczy ,nie trzeba chórem krzyczeć .
Proszę o nie wklejanie moich cytatów z photobloga . Przepraszam jeśli kogoś uraziłam .
Tak nabiłam katije w butelkę ale zwróciłam jej kasę Przepraszam , jestem poważna i nie oszukuje nikogo na kasę .
Ubieram się jak się da ,ciężko jest kupić coś fajnego w rozmiarze 152/158 .Czasem można jakaś fajna koszulkę czy bluzę XS dostać ale spodni nie ma .
Tak wiec ubiór nie świadczy o wieku .
Dziękuje za uwagę zapamiętajcie gajara18 nie kłamie ,nie zamierzam pisać w tym wątku nic więcej

koniec juz tych zdjeć wszystcy zobaczyli uwierzyli.
wątek zamknięty
Widziałam cała dyskusję ( nie chciałam się wczytywać) ale czy ty na prawdę musisz się wszystkim tłumaczyć z tego ile masz lat itd?  😲
wątek zamknięty
Dla własnego dobra nie dawaj zdjęć swoich dokumentów...  😵
wątek zamknięty
Zgadzam się, teraz już wszyscy o tym wiemy i nie widzę powodu zakładania tego wątku.
A photoblog-rzecz dostępna- jeżeli przeszkadza ci to cytowanie to załóż hasło i podeślij je
osobom mile widzianym.
wątek zamknięty
Albo zasłoń ADRES i NAZWISKO. I serię.

Kompleksy masz dziewczyno?
wątek zamknięty
Jeszcze trochę i dziewczyna w podpisie wszystko zamieści.
Albo jeszcze lepiej- będzie przechodniów informować.
wątek zamknięty
To jakiś akt desperacji? Lubisz zwracać na siebie uwage?
Sama zapracowałaś sobie na to co masz! Jezeli Ci przeszkadza Ci nasze podejście do Ciebie to przeniesc sie na inne forum, Proste!
I Skasuj te załączniki, albo niech zrobi to jakis mod dla Twojego dobra 😵
wątek zamknięty