Forum towarzyskie »

Nasza twórczośc fotograficzna ;) Każdy może, jeden lepiej..

Może mnie dobija sesja, ale zadam tylko jedno pytanie: że ke?
Nie rozumiem zupełnie ich przesłania.
wątek zamknięty

Jedno z sesji samochodowej.

Abre  :kwiatek: dziękuje za linki, zaczytuje się namiętnie  :kwiatek:
wątek zamknięty
Abre, podpowiedz, prosze, co bys z nimi zrobila ?? ach i dziekuje ze zwróciłlas na nie uwage, ja calkiem zielona jestem jesli chodzi o fotografowanie, wiec radosc duza 🙂
wątek zamknięty
sanna, zdjęcia są szarawe. Przydałoby się je rozjaśnić, nadać im... dźwięczności. Nie umiem tego opisać inaczej jak wrażeniowo. Znam takie widoki, gdy znajdę się w takim otoczeniu zdumiewa mnie ilość odcieni bieli, koronkowość pejzażu. To próbowałabym osiągnąć.

ninevet, nieźle jest 🙂 Coś z kadrem mi nie gra, samochód osadzony jest w połowie zdjęcia a dół fotografii jakiś taki niezagospodarowany się wydaje. Przydało by się doświetlić auto dwiema lampkami, bo ciemno wyszło. Ale jak się domyślam to kolejny etap 🙂
wątek zamknięty
ninevet
myślę, że jakbyś zrobiła to zdjecie godzinę wcześniej byłoby fajniejsze światło, masz inne z tej sesji ?

Nie miałam pojęcia, że samochód to taki trudny model...

wątek zamknięty
armara, jakby zrobiła godzinę wcześniej to by nie miała takiego słońca w kadrze. Pomysł był dobry ale zabrakło dodatkowego doświetlenia.
wątek zamknięty
ninevet, nieźle jest 🙂 Coś z kadrem mi nie gra, samochód osadzony jest w połowie zdjęcia a dół fotografii jakiś taki niezagospodarowany się wydaje. Przydało by się doświetlić auto dwiema lampkami, bo ciemno wyszło. Ale jak się domyślam to kolejny etap 🙂

Dziękuje  😉
Właśnie z kadrem miałam problemy, bo jednak droga była wąska a na polach śniegu było po kolana i ciężko mi było coś wykombinować równocześnie nie fundując sobie jakiegoś przeziębienia. Doświetlenie? Kobieto, powoli spokojnie 😉 ledwo ogarniam pół automatyczne funkcje 😉

ninevet