Dla pełnego obrazu - jak to wygląda w Niemczech: http://www.bibula.com/?p=47127 Dla leniwych, co nie zajrzą - u naszego sąsiada zdarzają się podpalenia domów azylantów - czy brutalne mordy, nawet na policjantach, giną prawdziwi, niewinni ludzie z powodów odmienności narodowej czy rasowej (ja dokładnie nie wiem, bo nie znam się na niemieckiej nauce, co się Niemcom u tych ludzi nie podoba). Stosunek niemieckich polityków do Polski, taka freudowska pomyłka: http://www.bibula.com/?p=63539 (Wg szefa MSZ Niemiec Rosja graniczy z Niemcami) Recenzja samego "Pokłosia", o ile wiem to z Frondy: http://www.bibula.com/?p=63539
i dla wytrwałych - ludobójstwo na Niemcach, jedna z największych zbrodni w historii ludzkości: http://www.bibula.com/?p=63470
Co do rasizmu - to powinnaś popodróżować po świecie, przynajmniej wirtualnie - to byś zobaczyła, jaki rasizm jest np. w Holandii.
Podróżowałam po świecie zdecydowanie... znów wyciągasz wnioski na podstawie "niczego" stawiając zarzuty wyssane z palca :-( Dlatego uważam, że ta dyskusja do niczego nie prowadzi - Ty mnie oskarżasz i obrażasz, ja staram się wytłumaczyć dlaczego smuci mnie ogólne podejście rodaków do codzienności... zdaje się zdecydowanie wymijamy się w tej rozmowie Szanowny Nestorze - nie przytaczaj proszę prawicowego pisma, bo niestety nie jest to obiektywne podejście do jakiegokolwiek tematu - znów pojawia się "jedyna prawda" i "jedyna racja" Miłego weekendu :kwiatek: