Ja również studiuję dziennikarstwo, jestem na drugim roku. Szkolę swój warsztat póki do dość skromnie- piszę reportaże (uwielbiam!) i daję je naszej jednej pani dr do sprawdzenia. Cenię sobie jej osobę, kobieta jest konkretna i zna się na rzeczy, daje naprawdę cenne wskazówki. Nie publikuję tego, bo za moje słowa mogę po głowie dostać. W moich tekstach staram się pokazać nagą prawdę naszej okolicy. Jak to powiedział mój jeden nauczyciel akademicki- "tematy leżą na ulicy". Cała prawda. Nieraz przechodzę się po Kortowie, zaglądałam tu i ówdzie, coś mi się nie spodoba, coś miało być tak a jest inaczej, czasem też i coś jest bardzo bulwersujące i nie wyobrażam sobie "nie ruszyć" tego. Jestem zadowolona z mojej pracy, ponieważ widzę, że moje działania przynoszą efekty, kiedy np. prowadzę z kimś wywiad idę wyznaczonym rzez siebie torem, trochę prowokuje, pokazuje dlaczego ktoś robi/zrobił coś źle/czymś się nie zajmuje, mimo iż powinien, mija krótki okres i nagle okazuje się że dana osoba/instytucja zaczęła działać tak jak powinna. Z tego samego powodu napisanych do tej pory reportaży nie opublikuję, jednak powoli zabieram się za jakiś temat, który będę mogła pokazać również Wam 🙂 Od przyszłego tyg. planuję rozpocząć praktyki w gazecie.
Ja ostatnio odkurzyłam swoje bardzo zakurzone pióro... Na studiach pisywałam do takiego miesięcznika "City Magazine" najprzeróżniejsze reportaże. Bardzo to było ciekawe. Ech pisma już nie ma, został stos numerów na pamiątkę. Potem pisywałam bardziej branżowo, do "Dobrego Wnętrza". To też było wieki temu. A ostatnio postanowiłam sprawdzić się w branży jeździeckiej - na razie Koń Polski (który notabene ma tu fatalną prasę :hihi🙂. Na kilka numerów jeszcze chyba mam pomysł, zobaczymy czy dam radę połączyć to z resztą moich zajęć. Ale pisać można w nocy i to jest dobre!
Wykształcenia nie mam kierunkowego, przyznaję się. Ale molem książkowym jestem od dziecka - i to chyba dlatego piszę (lub raczej pisuję).