Forum towarzyskie »

Kącik komputerowy

Poszukuję pomocy w wyborze laptopa, dobrze trafiłam ?

Jeśli nadal potrzebujesz, to możesz pytać - spróbuję coś doradzić  🙂
grzesiek.1993, ACDsee?
Nero zacina mi się przy nagrywaniu płytki. Wcześniej tak nie robił.
Znalazłam to: http://forum.cdrinfo.pl/f59/nero-zatrzymuje-sie-podczas-nagrywania-65260/
ale muszę przyznać, że nie wiem, o czym tam piszą. Czy mogę sobie z neta ściągnąć jakiś program do nagrywania?
To dość pilne...
Pomóżcie...  :kwiatek:

Potrzebuję taniego laptopa, który ma służyć do poczty, internetu, odtworzenia filmu, zgrania zdjęć na płytę.

Znalazłam wiele firm sprzedających poleasingowe laptopy z gwarancją... a każda firma ma dość duży wybór.
W tym temacie jestem zielona. Moje kryterium do 800 zł brutto  😉
Może mi ktoś doradzić coś porządnego pod względem jakości i parametrów?

Czy to jest dobra oferta? http://www.tanielaptopy.eu/Laptopy_notebooki_uzywane_poleasingowe/Maxdata/240
Majorka - kupowanie używanego laptopa to bardzo zły pomysł. Na razie taki sprzęt jest bardzo delikatny i łatwo jest spowodować w nim uszkodzenia - wystarczy że ktoś często ze swoim laptopem podróżuje i go wytrząsł na polskich wybojach, a Ty potem możesz kupić dziwnie zachowujący się sprzęt. Gwarancja co prawda amortyzuje trochę ewentualne ryzyko katastrofy, ale po pierwsze - trzeba uważać, bo niektórych reklamacji nie uwzględnią, a po drugie - działanie serwisu np. takiego HP to jest jakiś absurd i kpina. Mój znajomy w końcu sam sobie rozkręcił laptopa i go naprawił, bo idioci z HP nie umieli sobie poradzić - wysyłali do kilku serwisów w Europie i ostatecznie odsyłali nadal uszkodzony komputer. Nota bene ja bym w ogóle HP nie kupowała po tym, czego się nasłuchałam - sprzęt nagrzewający się tak mocno, że stapiający plastikowe elementy  😵 , psujące się zawiasy i tego typu atrakcje.