Jestem studentką zootechniki i w poniedziałek byliśmy na wydziałowej wycieczce w SO Kętrzyn na aukcji ogierów zimnokrwistych. Byłam w Stadzie wiele razy bo bardzo lubię to miejsce ponieważ jest bardzo urokliwe 🙂 ale jakoś nigdy wcześniej nie trafiłam na tego typu aukcję i powiem Wam, ze więcej się na nią nie wybiorę bo było to dla mnie przykre doznanie. Bonitowano tam ogiery zimnokrwiste, oceniano ich chody itp. Tylko po co im te piękne chody i cała reszta, skoro nikt nie ukrywał, że całe potomstwo tych ogierów idzie na rzeź. Na miejscu wszędzie leżały informatory o hodowli źrebiąt rzeźnych i produkcji koniny oraz częstowano końską kiełbasą 😲 jak dla mnie to jeden wielki cyrk i wszystko to było zupełnie zbędne. Tylko nieliczne grubasy trafiają w dobre ręce i cieszą oko swoich właścicieli a z resztą wiadomo co się dzieje 🙁
Tercet całkowicie się z Tobą zgadzam. Byłam na wspomnianej wyżej Zabajce i tam również obok stoisk sklepów jeździeckich było stoisko z koniną do degustacji i cały stos informatorów na temat hodowli źrebiąt rzeźnych.. Dla mnie to niepojęte 😵
Burza bardzo mi miło to słyszeć! Na pewno się zaokrągliła - dobrze jej zrobiła przerwa we wrześniu gdy ja byłam na kursie instruktorskim, a teraz mamy dużo czasu do wiosny i pracujemy dużo nad ujeżdżeniem, na zdjęciach akurat gorszy dzień był, ale jestem dobrej myśli bo naprawdę chodzi zdecydowanie lepiej na treningach, mam nadzieje, że uda sie to przelozyc potem na czworoboki.
Oj tak spokoju w nas zdecydowanie więcej, ale i pracy jeszcze mnóśtwo. Bo ma super momenty, że wchodzi na kontakt i rzeczywiscie opiera sie na zewnętrznej wodzy i wtedy robi się suuuper, ale ma i gorsze momenty, że ciągle mnie sprawdza, próbuje uciekać, a moja zewnętrzna wodza nie zawsze jest jeszcze tak zdecydowana jak być powinna i wtedy bywa gorzej, ale mam nadzieje ze dojrziemy do tego.