Forum towarzyskie »

Nie tylko fotografowane, także rysowane... cz.III

laska, ale "z profilu", znaczy "z boku", ja wobec tego wygląda przedni profil?

koń fajny, ale te kFwiatki żes walnęła  👀
no wiem nie znam się ;] profil ;] wiadomo jest jeden źle dobrałam słowa ;]

Chodzi oto : koń naprzeciwko nas  stoi do nas przodem i nagle zadziera głowę do góry na ,,TAK" -> macha łbem ;]
No i jak jest ten moment w górze to  całą żuchwę widać szyję , gardło...  ;]

edit: coś lipnie z tymi kwiatkami co nie? 🙂 Tak czułam żeby nie puszczać się fantazjowaniu 🙂
AN FACE się to chyba nazywa 😀

EDIT: Mi się obrazek podoba właśnie z tymi kwiatkami, chociaż przez nie jest (bez obrazy) infantylny 😉

gwash, en face ; )
zabeczka
Te kwiaty nie są złym pomysłem, tylko chyba trochę ich za dużo 😉

Ok, moje najnowsze (jeszcze ciepłe).
Niestety jakość taka sobie, bo to zdjęcie 🙄 , a ja nie orientuję się w obróbce 😡

Tak to jest jak człowiek puści wodze fantazji i nawet nie zatrzyma sie na chwilę aby racjonalnie spojrzeć na całość ;]
Pauli,  🤔 wyrobiłaś się bardzo, w stosunku do pierwszych wstawianych przez Ciebie prac. Jestem pod wrażeniem.
właśnie skończyłam ;] kredek mi brakuje ;] proste zwykle szarobure...
wow Pauli, brawo 🙂

ja znowu niezbyt planowalam i w jakies 40 min popelnilam cus takiego
kasska, Piękne! Uwielbiam prace, które sprawiają wrażenie takich "od niechcenia"! 🙂
kasska,
to jest chyba najbardzej podobająca mi się praca w tym wątku  - ma tą fajną lekkość i ekspresję (mimo paru niedociągnięć, ale schodzą one na drugi plan przez lekkość).
No i żywe oko, i fajna nasada/napięcie mięśni szyi,  fajowa klatka.

Pauli, szkice co raz fajniejsze 🙂
kasska, suuuuper😉 normalnie  👍
Dziekuje Wam kobiety🙂 :kwiatek: zdaje sobie sprawe, ze niedociagniec jest mnostwo, ale tak jak mowie bazgrolilam na szybko😉
Dzięki za miłe słowa  :kwiatek:

kasska
Świetna praca!
a mnie to się ostatnio nudziło w domu
Dodaję jeszcze jeden obrazek bo mi się nie zmieścił na poprzedniej wiadomości