savoir co jutro jest, co? 😀 Ech, jestem zdemotywowana. Dante jest takim kochanym koniem... Najpierw brutalnie ściągnął mnie na ziemię i zapewnił, że nie jest nawet troszeczkę lepiej niż było i że bez kogokolwiek na ziemi to mogę sobie wsiąść na stępa na luźnej wodzy. Wiedziałam, że jestem laikiem jeśli chodzi o pracę z koniem, ale nie wiedziała, że jest ze mną aż tak źle. 😵 Na szczęście, to nie był koniec okazywania cudownego "ja" Dantego... Poszłam zrobić mu wcierkę i posmarować pysk pod skośnikiem, bo się obtarł, a ten co? Kiedy tylko skończyłam smarować nie pozwolił się dotknąć nawet w szyję i uciekał cały czas. Najbardziej kochany i anty-społeczny koń jakiego znam.
Ale miałam fajny sen (choć pamiętam tylko urywki) 😍 Tylko szkoda, że to nie może być rzeczywistością 😕 Chociaż nadziei nie tracę bo wyglądałam trochę starzej 😁
Moja mama jak mnie zobaczyła dzisiaj po nieprzespanej i przepłakanej caaałej nocy powiedziała, że wyglądam jak trup. Okey 😁 ale kochamją za to, że kupiła mi duuużo słodyczy jakby wyczuła, że jestem w takim stanie 🙂
Krupnik, ja nic do nich nie mam dopóki nie obściskują się publicznie. Ale serio, mogą człowieka zdołować czasem 😁 A latanie za rączkę mi za bardzo nie przeszkadza dopóki trzymają się za rączki a nie za coś innego 😉
edit: Hermes, fajną masz mamuśkę 🙂 Ciekawe co moja by zrobiła... Ale pewnie nic... 🙄
Krupnik. wiesz, ja wychodzę z założenia, że to i tak nie ma sensu, bo zanim znajdziemy odpowiednią osobę, z którą będziemy chcieli spędzić resztę życia to łooo ho ho. 😉
mils, zdarzaja sie powazne zwiazki w tym wieku, ale to naprawde rzadko. Raczej podchodze do takich par z dystansem.
mitery, mnie denerwuje publiczne jakiekolwiek obsciskiwanie sie, tak samo [chyba nawet tutaj] narzekalam, na wszedobylne calowanie sie w teatrze. Jako czesc spektaklu oczywiscie.