Forum towarzyskie »

Kącik Małolata...:D

ankers mówiłam, żeby brać zielone. 🙁
mils, a ja ich nienawidzę. Oczywiście nie mogę trenować tak, jak wszyscy (najciężej sobota-niedziela, żeby był rytm zawodów), bo "niedziela jest dla rodziny"...
Dzięki Dzięki🙂
Jestem Marta mam 14 lat...Jeżdżę od 5 roku życia..🙂
Mieszkam w Lesznie koło Błonia🙂

A oto Jasna lat 7 xo🙂
Dam link do zdj.🙂 Bo niestety nie mogę dodać;/
http://www.facebook.com/album.php?id=100001288020635&aid=49797
AtlantykowaPanna, nie znaleziono zawartości.
AtlantykowaPanna, wysłałam zaproszenie na fejsie 🙂 Karolina J. Czyżbyś uratowała tego konia?
żaczkowa, wejdź w profil jej i w zdjęcia 😉
AtlantykowaPanna też wysłałam. Marysia S. Widzę, że mamy kilku wspólnych znajomych  😉

KTO I KIEDY BĘDZIE NA TORWARZE? ja się stawiam w sobotę po 14 🙂
Happiowa- też nosisz to nieszczęsne imię  😵
No, makabryczne jest. Wcześniej były jeszcze jakieś ksywki, ale odkąd zmieniłam stajnię tylko nieliczni zwracają się do mnie inaczej niż Marysia :|
A Ty masz fejsa?
Nie uratowałam kon od koleżanki🙂
Narazie przyjeżdża z poznania do mnie🙂
Kupuje ja na 18 a narazie dzierzawie i tylko ja jeżdże bo kol. z poznania🙂

Nie ma boksu u Milejów 😵
Happiowa - si, mam zaraz link na pw.wyślę. W szkole nauczyciele mówią zawsze "Maria" za to pani od matmy "Marija" 😵 jakie ksywki ? Ja się wstydzę przedstawiać przez to imię.. Każdy mówi, Julka, Natalia, Ola, Patrycja a ja taka sierotka Marysia...
Masakra to była jak było Marysia ma rysia...
Dobre🙂
Ja szukam pensjonatu.. JAsna bedzie jutro o 22🙂🙂🙂🙂🙂🙂
ja mam przyjaciela Krzyśka.. i było"Marysia kocha Krzysia".. 😵
To jakie te ksywki twoje?  🙂
poszło  😉

oj, w sumie to każdy mówił inaczej...Marek, Maniek, Mamut, Maniek Mamuci Manfred xd
Happiowa, Ja będę 3 dni.
Będę miała charakterystyczną torbę w czerwono-czarną kratkę z naszywkami (  💘 ), czarne spodnie, czerwone trampki
Jak ktoś zauważy to krzyczeć choćby z drugiego końca torwaru  😉