Forum konie »

Kącik Rekreanta

margaritka, łeeeee nie musiałaś pisać , aż tak wielkimi literami :P
efka, oczywiście - zdjęcia boskie 🙂 wiesz może jakim aparatem robione ??
wątek zamknięty
a dla mnie wlasnie fajnie ze sa takie powykrzywiane! maja swoj urok!
wątek zamknięty
margaritka, łeeeee nie musiałaś pisać , aż tak wielkimi literami :P
efka, oczywiście - zdjęcia boskie 🙂 wiesz może jakim aparatem robione ??

nie znam się na aparatach ale zdaje się że Canon 5d
wątek zamknięty
barbor super wieści, że koniec sprawy jest coraz bliżej! Oby Wam się udało i żebyś nigdy nie żałowała swojej decyzji. Dacie radę 😉
deborah piękności 😍 Fajnie chłopak pracuje 🙂
wątek zamknięty
Ascaia fajnie widziec kucory!!!
Deb jaki lans az miło popatrzec, a tak swoja droga masz piękną kurtkę!
Asds babo jak sie czujesz? czemu tak kon zareagował?

A ja dawno sie tak nie ubawiłam, na sankach za koniem to dopiero frajda a wszystko dzięki forumowej lhp i jej sister
wątek zamknięty
Kurde, pomocy Waszej potrzebuję. Wiem już, że naj;epsze pady to ANKY. Narazie kryzys siedzi też w mojej kieszeni i na koncie. Doradźcie zatem czy te pady niżej są dobre czy też odpuścić sobie i zbierać na Anky?

http://amigo-konie.pl/sklep/product_info.php?cPath=17_127_128_134&products_id=2486&topSsid=6d985d7b17951b4c3ba443ef8136d185

http://www.okser.pl/sklep/3200761-hh-trs-pad-prazki-p-2008.html?osCsid=3bccf8bb45be4c4d27799cf6ccd97ea0

http://www.okser.pl/sklep/110800-awa-pad-flower-power-p-2662.html?osCsid=3bccf8bb45be4c4d27799cf6ccd97ea0

Doradźcie starej babie  🙇

Mam dwa pady ET - czarny i czerwony. Użytkowane są bardzo intensywnie, prane i znów zakładane na konie. Mam je już ponad rok i jestem zachwycona. Nie przesuwają się, brud łatwo schodzi. Polecam.
wątek zamknięty
Deb ale extra wyglądacie! Naprawdę super!!
wątek zamknięty
Deb, zmężniał Ci Szoguniasty 😜