Może być zawsze panem modelem 🙂 A przynajmniej szczupłym panem.
Daniela- Ja kompletnie nie znam się na wymiarach i nie wiem czy 1 czy 3 wymiar to biust ale jak możesz pisać, że masz mały? Ja mam 158 wzrostu i tak mam mniej od Ciebie, nie ważne który wymiar wezmę 😉
Daniela, ale czy ja powiedzialam, ze plus size to grubasy?To kobiety o normalnych ksztaltach jak i te troche wieksze. Jest to bardziej obszerne pojecie. Oczywiscie jest mniejsze zapotrzebowanie na takie modelki, ale praca jest i mysle, ze ta dziedzina ciagle sie rozwija. Na stronach niektorych agencjach sa dzialy plus size, wejdz, zobacz, ocen, moim zdaniem to nie sa tlusciochy
No nie wiem mi sie plus size kojarzy z osobami z nadwagą = + rozmiar, na plusie itd. I jak widziałam pokazy puszystych modelek to tak też się nazywały. Widocznie się pomyliłam albo to zbyt ogólne pojęcie 😁 Bo dla mnie nazywanie kobiety atrakcyjnej i zgrabnej, której nie wszystkie wymiary wpasowują się w jakiś wzór, plus sizem..no jest trochę nie ładne. No ale może nie każdemu powiedzenie waga na plusie kojarzy się z nadwagą 😎
Hija - 83 w biuście i uważam za mało 😀 Ale to mój kompleks więc nie przjemuj się 🙂
No nie wiem głównie to mi powyskakiwało w googlach i dla mnie te dziewczyny maja już nadwagę a nie "normalne rozmiary i kształty". Ja za normalne rozmiary i kształty uznałam te fotki, które wklejałam dziewczyn w kostiumach.
Nowy post bo nie mogę dolączyć zdjęć. Czyli to pojęcie jest poprostu baardzo obszerne, a szkoda bo uważam, że jednak nie powinno się do jednego worka wrzucać takich pań i takich:
Fakt, normalne to zbyt ogólne pojęcie i można pod nie sobie podstawić wszystko. Więc ja mam na myśli zgrabne kobiety o okrągłych kształtach gdzie trzeba ale nie duzych udach i obwisłych rękach, boczkach, oponkach i rzucacjącego się w oczy tłuszczu jak również nie wystających kościach 🙂