Forum konie »

"Złote rady koniarzy" oraz prosto z Photoblogów

to wyobraź sobie co tam się dzieje latem, jak to całe stadko ma wakacje i siedzi "na stajni" całe dnie :]

wole nie...  🙄 🙄
wątek zamknięty
Strzyga? Ke pasa? czy pisałam coś o volcie?
Odpisałam na komentarz julie, nie znam się na polo, nie wiem, nie krytykuje, nie oceniam. Saszira Wyjaśniła, że to do polo, mam prawo wierzyć, nie znam się na tym. Z saszirą na photoblogu utrzymuję pozytywne relacje, dlaczegóż miałabym na kogokolwiek najeżdżać?
I ponownie spytam: czy napisałam coś nie tak?
edit: mój komentarz tyczył się ludzi, którzy często atakują bezpodstawnie,  a nie re-volty (teraz dopiero przeczytałam notkę  sasziry i ironiczny tekst o forum).
I po co te złośliwości?
wątek zamknięty
[quote author=Gillian link=topic=26.msg157441#msg157441 date=1233006324]
to wyobraź sobie co tam się dzieje latem, jak to całe stadko ma wakacje i siedzi "na stajni" całe dnie :]

wole nie...  🙄 🙄
[/quote]

to już nie wspominam o tym, że przyjeżdżają obozy 😀
wątek zamknięty
wakacje i ferie itd też siedzę 'na stajni' całe dnie ale nie wymyślam głupot bo zwykle jest coś do roboty i pomocy  🙂
wątek zamknięty
helcia, są ludzie i ludziska 🙂
wątek zamknięty
Jeśli chodzi o ten nachrapnik hanowerski, to najpierw pomyślałam, że to może jakaś stajnia a'la wyścigowa, wnioskując po długości puślisk.
Dawno nie widziałam nachrapnika hanowerskiego w użyciu, bo one po prostu nie są dobre, raczej się od tego odchodzi.
Zapięty "nie za mocno" nie do końca działa, zapięty mocniej uciska miękką część kości nosowej i może utrudniać oddycanie, zwłaszcza przy dużym wysiłku.
Ale mniejsza o nachrapnik.
To zdjęcie mogłoby posłużyć dla potomnych jako ilustracja "klasyczny dosiad fotelowy" w jakimś podręczniku jeździeckim  😉
wątek zamknięty
Dawno nie widziałam nachrapnika hanowerskiego w użyciu, bo one po prostu nie są dobre, raczej się od tego odchodzi.