Notarialna Ja? 😀 Żadnej paniki, nerwic, depresji ani tym podobnych, owszem stresów mi nie brakuje ale generalnie rzecz biorąc jestem człowiekiem bardzo zadowolonym ze swojego życia, jestem szczęśliwa, studiuję to o czym marzę, mam pełne poparcie ze strony rodziców, przyjaciół... no naprawdę, wszystko jest okej. Moja siostra wymyśliła, że może przyplątał się do mnie jakiś duch z prosektorium, w którym miałam zajęcia przez półtora roku... bo naprawdę nie wiem skąd coś takiego mogło się u mnie wziąć. Jedyne od czego dostaję szału i wariacji to te zmory oraz sam strach przed nimi.
joakul, mnie kiedyś nawiedzały różne rzeczy. jak siedziałam sama w domu ktoś mnie wołał z drugiego pokoju, jak szłam po schodach czułam na szyi miarowy oddech, widziałam cienie tam, gdzie nic nie miało prawa ich tam rzucać, etc. łącznie z białymi postaciami w nocy i małymi skulonymi dziećmi w kątach. takich przygniatających nie doświadczyłam, ale swojego czasu o nich czytałam i z tego co się orientuje zdażają się stosunkowo często. u mnie pomogło obycie z tymi "rzeczami". po prostu zaczęłam je ignorować, nie uciekać przed nimi, a po jakimś czasie przestałam je widzieć (szczerze mówiąc nie wiem, czy sobie po prostu poszły czy są nadal, ale jestem tak przyzwyczajona, że ich nie widzę). może Tobie też by to pomogło? jedyne co mnie nadal totalnie przeraża i do czego się nigdy nie przyzwyczaje, to lustra nocą 😉
joakul miałam tak przez 1,5 miesiąca. Zupełnie mnie nie straszył, tylko wkurzał nie dając zasnąć. Nie wiem, czy miało to związek z tym, że w tym okresie zmarła moja prababcia i bardzo dobry kolega z klasy. Ale tak mi hałasował po pokoju, że brałam poduszkę i szłam spać do mamy. Przyjechała moja babcia, która jest bardzo religijna, skropiła pokój wodą święconą i jak ręką odjął. Czasami aż żałuję 😉
Wolę wierzyć w coś co na pewno istnieje (tutaj energia, materia) niż w coś co sobie człowiek wymyślił Jeśli wiadomo, że coś istnieje to to nie jest wiara, tylko wiedza. Wierzysz w listonosza? 🙄