Możliwe,że 2 lata chodzi w zaprzęgu, a pod siodłem dopiero co. Sama mam konia, który błyskiem załapał pracę w zaprzęgu i mogłam mu dopinać młodziaka i był świetnym nauczycielem
Też się na to nacięłam. Z moich magicznych wyliczeń wynikalo, że ma niecałe 8 miesięcy,ale mamy już 2011, a nie 2010 rok, więc konik zdecydowanie ma ponad rok (chociaż ostatnie zdjęcie robione najprawdopodobniej wiosną, max jesienią), ale to i tak nie zmienia faktu, że to dzieciak 🤔
z naszych: szukam pilnie osoby która w naturalny sposób robi kopytka z warszawy lub okolic
Może Wam wyda się normalne 🤔wirek:, ale czytałam trzy razy. Jak się naturalnie robi kopytka? Chodzi o sposób gotowania, czy wyrabiania ciasta? Ale dlaczego w końskich 🤔 A! to chodzi chyba o... wyrób popielniczek czy miseczek z końskich kopyt? W jakiś naturalny sposób - bez formaliny? 😤 Żeby nie było: wątek strugaczy "naturalnych" studiuję regularnie. Czy naprawdę nie można uważać odrobinę ze zdrobnieniami?
Naturalne kopytka są chyba bez dziegciu i siarczanu, ale mogę sie nie znać. Ja zawsze dodaję, bo podkreślają smak. Chyba, żę to takie, które pochodzą od szczęśliwego zboża.
"Witam! Poszukuję klaczy o imieniu Aza. Rasa: wielkopolska Urodzona: 25 luty 2004 Maść: jasnogniada ze skarpetkami na tylnych nogach oraz mała gwiazdką. Matka: ATLANTA rasa pksp (po AMBASADOR wlkp i ARKA pksp) Ojciec: MIKAN rasa pksp (po MIKADO wlkp i ATTA pksp). Jest to spokojna, twarda w chodach klacz. W klebie ok. 167 cm."
"Witam! Poszukuję klaczy o imieniu Aza. Rasa: wielkopolska Urodzona: 25 luty 2004 Maść: jasnogniada ze skarpetkami na tylnych nogach oraz mała gwiazdką. Matka: ATLANTA rasa pksp (po AMBASADOR wlkp i ARKA pksp) Ojciec: MIKAN rasa pksp (po MIKADO wlkp i ATTA pksp). Jest to spokojna, twarda w chodach klacz. W klebie ok. 167 cm."
to z tematu Poszukiwany....
Ciekawe jak oni tą rasę uzyskali....
PZHK wszystko może u nas dwa konie, pełne rodzeństwo, urodzone rok po roku.Jedno wlkp drugie sp...