Zaczynam nowy wątek, ponieważ wyszukiwarka mi nic nie wypluła.
Czy ktoś trenuje? Ktoś zaczyna? Bardzo popularny ostatnio sport wykreowany przez wszystkie Polskie seriale jak leci 😀 Chciałabym się dowiedzieć czy też ktoś tak jak ja zaczął się interesować.
Zawsze lubiłam tenis i to jest fajna alternatywa 🙂 Szkoda tylko, że drogie jest wyporzyczenie kortu. Chciałabym teraz spróbować póki jestem studentką ze zniżkami 😀
Zaczęłam się interesować przez chłopaka, jego cała rodzina gra i mnie też namawia. Waham się, bo mam problemy z kręgosłupem i tenis nie jest dla mnie wskazany, przy squashu się chyba jeszcze bardziej męczy. Na razie tylko oglądam, ale chyba dam się przekonać 🙂
Szukam czegoś taniego w Warszawie i w miare możliwości po prawej stronie Wisły. Jak na razie znalazłam jeden klub, jak się okazało- niecały km ode mnie.
teraz jest moda? Kurcze, myślałam, że na to była moda, jak ja grałam jakieś 7 lat temu... Super, strasznie mi się podobało, mimo, że wypluwałam płuca (a paliłam wtedy fajki - musiałam zapalić po grze niestety)
Godne polecenia, tylko takie pierdołki jak ja muszą uważać na kostki... (ja kiedyś złamałam - źle się zrosła i od tamtej pory skręcam ciągle nogę w kostce)
Podobało mi się, że nawet, że nie grałam wcześniej w tenisa - gra była dla mnie fajna od początku, tzn. nie trzeba się jej było specjalnie uczyć.
Co do kosztów - my braliśmy kort na 4 osoby i się zmienialiśmy - nie było tak drogo, a godziny pewnie byśmy nie dali rady -przynajmniej na początku. No i rozgrzewaliśmy piłeczkę na piecu (była taka dmuchawa zimą - bo w namiocie była salka)
Bardzo fajna gra, jak będę miała jeszcze czas i chęci, to rakieta czeka na mnie w garderobie.
No i radzę wybierać kort z podłogą z drewna (klepką) albo betonu (wtedy zwykle wylana jeszcze warstwa jakiejś gumy czy czegoś), bo się o niebo lepiej gra niż na panelach.