W Wojnarowicach jak na razie bez wiekszych zmian. Cena pensjonatu wzrosła do 600zł/miesiąc, obsługa stajennego na stałym poziomie 🙂 , nowy właściciel planuje remont ale na razie to tylko plany.
no to ja polecam rancho na grobli stacjonuje tam od pół roku i stwierdzam że bez zarzutu. lokalizacja w centrum miasta, hala,pastwiska i cena to tylko 600 zł za miesiąc.
A jak tam przy okazji tematu o Wrocławskich Pensjonatach dorzucę swoje pytanie z innej beczki. Otóż poszukuję dobrej stajni, a raczej miejsca z doświadczonymi instruktorami, którzy zajęliby się 17 letnim chłopcem po dość poważnej operacji nogi. Chłopiec nie ma niestety zbyt dużego samozaparcia do innych form rehabilitacji, za to okazało się po odwiedzinach u nas, że bardzo kocha konie. Lekarz nie ma żadnych zastrzeżeń do tej formy ruchu, oby odbywała się ona delikatnie i była stopniowo wprowadzana. Jestem zielona w temacie jeśli chodzi o Wrocław i okolice. Proszę o pomoc i wasze zdanie. I przepraszam jeśli nie trafiłam z wątkiem.
W Wojnarowicach jak na razie bez wiekszych zmian. Cena pensjonatu wzrosła do 600zł/miesiąc, obsługa stajennego na stałym poziomie 🙂 , nowy właściciel planuje remont ale na razie to tylko plany.
remont w pełni, planowane są duże zmiany, nareszcie coś będzie się działo 🏇
Witam, czy ktoś z Was mógłby mi coś powiedzieć o stajni p. Obiegłych? chodzi mi o halę, trenera i pastwiska.
Bardzo zależy mi na czasie, ponieważ muszę szybko podjąć decyzję o wstawieniu tam konia. z góry dziękuję :kwiatek:
Trenera jako trenera brak, od czasu do czasu bywaja instruktorzy- nie wiem czy Basia wrocila juz do pracy w tej roli. Pastwiska? za duzo powiedziane! sa padoki trawiaste ale koni wiecej na nich nie ma niz sa. Hali nie ma i nie bylo. Wiekoszsc koni stoi uwiązana na stanowiskach sa chyba 2 czy 3 boksy (chyba drewniane) dobudowane z bokus stajni.