Po cichu polecałabym przedzwonić do sklepu w południe jak zaczną, bo może chcą zrobić po prostu opcję wysyłkową dla klientów jak w zeszłym roku, żeby nie musieli przyjeżdżać- ale nie wiem, nie wiem co teraz mają i co dokładnie chcą zrobić.
Mnie wszystkie produkty wchodzą, ale ceny dalej z kosmosu jak to w Końskim Świecie. Mam nienajlepsze zdanie o tym sklepie i ogłaszanie takich promocji, co to nic nie jest tańsze niż było, nie polepszają tego zdania.
strona jest nowa ale niestety nadal marna. Na wyprzedaży 50% są może 4 artykuły jeżdżące po pasku z prawej... Rozważam ew. możliwość przejechania się tam dziś po pracy ale sama nie wiem czy warto :/
To może ja? Wiadomość z samego sklepu, na pytanie co będzie na wyprzedaży -50% dostałam odp "Dzień doby, głównie kurtki i koszulki z wiosennej kolekcji."
Byłam rano w Inter Api i kompletnie bez szału. Z nowej kolekcji zostały przysłowiowe dwa cottony jeden biały, ripstop i transportery. Ani polarów ani cottonów blue czy green. Za to dużo derek. Kantarów też malutko. Szkoda.ac
A ja byłam jeszcze raz wczoraj (dostałam wcześniej maila, że w poniedziałek obowiązuje świąteczna wyprzedaż) i przy okazji kupiłam czaprak escadrona, którego w piątek nie widziałam i na moje pytanie dotyczące tego konkretnego koloru w piątek uzyskałam informację, że nie ma. Czyli w poniedziałek wyciągnęli spod lady 🤣. Generalnie odniosłam wrażenie, że akcja niezbyt im się udała, ale chyba miało na to wpływ zachowanie sprzedawców. Mnie osobiście zniechęcili. I dziwie się im bo chyba lepiej sprzedać więcej towaru 30 lub 25% taniej niż magazynować go do nie wiem kiedy 🤔wirek: Zresztą zmiana personelu nie wyszła im na dobre jeśli chodzi o atmosferę w sklepie. Oceniam jako klient. Bo jeśli najpierw dostaję info, że jak przyjadę drugi raz w ciągu tego samego dnia to dostanę nową kartę z rabatowymi naklejkami a potem jak przyjeżdżam okazuje się, że takiej opcji nie ma to wybaczcie, ale ktoś tam jest mało rozgarnięty. Zostawiałam u nich sporo cashu na rzeczy pikeur'a i eskadron'a, ale teraz chyba przerzucę się na zakupy od was lub np. equishop, gdzie jak ostatnio rozmawiałam telefonicznie od stycznia szykują się wyprzedaże. Personelu Inter Api dbaj o klienta bo go stracisz!! 😀
O, to ja muszę przyznać że tym razem personel w Inter Api był przemiły zwłaszcza jeden pan. A zwykle sama marudziłam 😉
Burza to miałaś farta albo ja trafiłam na jakiś zły moment w nastroju u tego pana, bo akurat do niego mam największe zastrzeżenia. Czyżby to nowy kerownik ( 😉) sklepu? 🤔
Cedryk, byłam pierwszego dnia rano więc może jeszcze nie zmęczony 😉 ale pomagał, uśmiechnięty, normalny. Ja tam jestem tylko na wyprzedażach to nie wiem 😉
Ja też nie bywam często w inter-api i nie mam najmniejszych zastrzeżeń do personelu. Z miłym panem sobie czasem dowcipkujemy, panie starają się pomóc, jak tylko mogą. Byłam jednego dnia dwa razy i dostałam dwie kartki bez najmniejszego problemu. Pewnie jakbym ładnie poprosiła to i trzy 😁 Nie sądzę, żeby kojarzyli, że to akurat ja wydałam łącznie przez 4 dni promocji koło 1000zł (nie wszystko dla mnie rzecz jasna 😉 i dlatego byli mili. Także nie wiem, ja zawsze przyjeżdżam z nastawieniem, że napotkam sympatycznych sprzedawców i zawsze tacy są. Uśmiech za uśmiech 😁
zuziasta DERKI MAGNETYCZNE ACTIVE MG, 155 cm, GRANATOWY (ortalion/polar) 1200,00 PLN ACTIVE MG, 155 cm, CZARNY (ortalion/polar) SPRZEDANA! ACTIVE MG , 155 cm, CZEKOLADOWY (ortalion/polar) 1200,00 PLN GRANDPRIX MG, 155 cm, CZEKOLADOWY (ortalion/sukno) 1300,00 PLN
[quote author=BaŚ link=topic=15196.msg818500#msg818500 date=1292966431] Ja też nie bywam często w inter-api i nie mam najmniejszych zastrzeżeń do personelu. Z miłym panem sobie czasem dowcipkujemy, panie starają się pomóc, jak tylko mogą. Byłam jednego dnia dwa razy i dostałam dwie kartki bez najmniejszego problemu. Pewnie jakbym ładnie poprosiła to i trzy 😁 Nie sądzę, żeby kojarzyli, że to akurat ja wydałam łącznie przez 4 dni promocji koło 1000zł (nie wszystko dla mnie rzecz jasna 😉 i dlatego byli mili. Także nie wiem, ja zawsze przyjeżdżam z nastawieniem, że napotkam sympatycznych sprzedawców i zawsze tacy są. Uśmiech za uśmiech 😁 [/quote] Baś od tego pana 2 kartki 🤔 To miłe, pewnie jesteś ode mnie młodsza i ładniejsza 😉 ja nie miałam takiego daru przekonywania. Moja sytuacja była następująca, żeby nie było, że ściemniam przyjechałam w poniedziałek rano, kupiłam 2 rzeczy czyli naklejki 30% i 25%, niestety nie mogłam zapłacić kartą, bo mieli awarię kablową, pan próbował, próbował i nic. Niestety nie miałam gotówki, więc miła p. Agnieszka powiedziała, że odłoży mi te 2 rzeczy i przyjadę później. Tak się stało przyjechałam drugi raz i poprosiłam pana, żeby na drugą rzecz też dał mi 30% zniżki bo jestem po raz drugi. Na co on stwierdził, że nie może itd. Dla mnie to śmieszne różnica w kwocie 6 zł a niezadowolenie klienta pozostanie. Tym bardziej, że nie ze swojej winy musiałam przyjechać jeszcze raz. Dobrze, że mam niedaleko. Za sam fakt powtórnego przyjazdu powinien zaproponować, że na drugą rzecz da 30% zniżki. Ale może jestem naiwna. 😀 Poza tym ten sam pan nie chciał dać zniżki dziewczynie na cukierki eskadron nici, które ja sama w piątek kupiłam ze zniżką. A przecież zniżka obowiązywała na wszystko z eskadrona, chyba, że się mylę. To są odczucia ich stałego od lat klienta, pamiętającego jeszcze sklep na drodze Milanówek-Owczarnia. I raczej na wesoło niż czepialsko. 🤣 Ale miło słyszeć, że wy byłyście zadowolone. Ja może źle napisałam, że cały personel, powinnam napisać jeden pan.