oj, pokora93, niestety nie wiem, na ile starczy worek przy jednym koniu, bo u mnie jeden worek szedł na 15 koni 😉 i wtedy starczał na jakieś 2 tyg, podając mesz 2-3 razy w tygodniu
Coś podejrzanie opłacalny jest ten mesz 😉 Gdzie haczyk? Bo wg mojego liczenia (a z matmy dobra nie jestem) to na 2 konie starczyłby na miesiąc codziennego dawania... aż mi się nie chce wierzyć. Chyba, że coś pochrzaniłam.
Przeczytałam cały wątek od deski do deski i... dalej jestem zielona nt. meszów. 😡 Chciałam kopytnemu kupić mesz "pod choinkę", niech ma chłopak coś z czego się naprawdę ucieszy, nie tam żadne nowe czapraczki 🤣 ale: - Jegomościu z tych 'gorących' do przodu - istnieją w ogóle mesze bez owsa? Znalazłam jeden Mühldorfer'a na animalii, jakieś jeszcze? Jaki składnik będzie jeszcze "energo-dodajny"? Kukurydza? Na co zwrócić uwagę, żebym dnia następnego nie miała tykającej bomby zegarowej? ;-) Widzę też, że mesz Epony nie ma w składzie owsa, chociaż są płatki owsiane. Ogólnie jedzenie dostaje na mokro, więc z papkami obyty, raczej wszystkożerny.
W sklepie można kupić otręby pszenne lub otręby pszenne stabilizowane. Wcześniej podawałam do meszu stabilizowane. Czy jest w nich jakaś znaczna różnica? Czy można podawać takie i takie?
Moon, jak dla mnie to spokojnie. Nie wydaje mi się żeby miareczka meszu miała od razu wywołac jakis super turbo efekt. Nawet jak jest owies to wymieszany z tyloma innymi skłądnikami, że w tej jednej miarce jest go niewiele.
No właśnie i to pewnie nawet nie pełna miarka na początek, coby 'teren zbadać' ;-) Dzięki, zatem idę studiować składy, procenty (witamin 😎 ) i opisy producentów dalej.
Moon ja swojemu też kupuje zawsze "bezowsowy " spróbuj Marstalla ewentualnie Sukces jest jeszcze mało kaloryczny. Jeśli chcesz zrobić mu taką frajde na raz, na święta to z marstala są takie paczki na zawody 1kg. porcja na raz.