hmm ... może tak siedzisz ale na zdjęciach w innych siodłach tak to nie wyglądało. Po prostu zwróciło to moją uwagę. No nic w takim razie zaparcia do pracy bo to się zawsze przydaje :kwiatek:
hmm ... może tak siedzisz ale na zdjęciach w innych siodłach tak to nie wyglądało. Po prostu zwróciło to moją uwagę. No nic w takim razie zaparcia do pracy bo to się zawsze przydaje :kwiatek:
Trakenka gdzie zdjątka na kobyłce? Przestałaś ją molestować figurami? Jak nogi? Na pewno lepiej 😀 Typ jak każdy typ ! Nie należy jeździć na chorych koniach ...przy okazji 20 -letnich... 🙄
To ja wstawię dzisiejsze fotki 🙂 Niestety dowiedziałam się, że chyba będe musiała się z Łaciatą rozstać 🙁 Mam jeszcze znikomą nadzieję, że do niczego takiego nie dojdzie...
Armara szczerze, nie mam pojęcia po kim jest, bo to nie mój koń. Jeżdżę ją od trzech lat, ale nie miałam okazji się zorientować 🙂
Jett dziękuję, chociaż zaczynam w to wątpić. Właściciel konia mi powiedział wprost, że musi ją szybko sprzedać. Cena niska, bo cos koło 4 tys, a jak na taką cenę to kobyła chodzi wspaniale... Ma ogromne serducho do skoków, ale z takich "ujeżdżeniowych spraw" też jest dobra. Odwaliłam z nią kawał roboty... Bardzo ją kocham. jest moim oczkiem w głowie... moim powodem do uśmiechu, przy niej się czuję taka bezpieczna. To pierwszy koń, którego tak pokochałam... Niestety ja jeszcze nie zarabiam, a w domu przyzwyczaili się do wygody, że jeździlam cały czas za darmo itd. i nie chcą się zgodzić na kupno...
merciful, mam podobną sytuację- zajmuję się końmi znajomego mojego taty. Jeżdżę sobie za darmo, ale nie wyobrażam sobie sytuacji gdy musiałabym stracić któryś z ogonów. A szczególnie jeden... Może jeszcze się wszystko ułoży 😉
No nie... już czytałam Wasze wypowiedzi w temacie o tragicznej śmierci noen. I niektórzy pisali, że zmyśliła swoją śmierć. Było mi głupio za Was, że ta dziewczyna może nie żyć, a Wy jeszcze ją o takie coś podejrzewacie... A teraz ? Teraz mnie normalnie przytkało. Przepraszam za 🚫 .