Nie znam się na chwilowym natężeniu przepływu (prądu jak rozumiem?) ale lim to jest granica funkcji przy czasie (t) dążącym do 0 😉 jednym słowem pochodne 😀
Męczę się z prezentacją na ekonomię, i szukam struktury wykształcenie Szwecji!! Cokolwiek o tym ile osób ma wyższe wykształcenie, jaki to % ludności. Mi już mózg odpada, a nie mogę nigdzie tego znaleźć. Już nawet nie wiem co w google wpisać
Jestem noga z historii, a muszę na jutro o tym napisać, od razu mówię, że będzie sprawdzane to przez nauczyciela w internecie, więc proszę nie pisać tutaj, a na pw. 🙂 Byłabym mega wdzięczna! :kwiatek: 1. Oceń działalność króla Stanisława augusta Poniatowskiego, odnosząc się do stanowiska historyka Emanuela Rostworowskiego: Patrząc na polityczny bilans panowania Stanisława Augusta, nasuwa się przypuszczenie, że gdyby na jego miejscu zasiadał jakiś gnuśny, ale znający reguły gry europejskiej, a dla spraw narodowych obojętny Sas, to może nie mielibyśmy ani tak pięknego wieku oświecenia, ani rozbiorów.
Tlenek chromu(III) stapiany z węglanem potasu w obecności tlenu przekształca się w chromian(VI) potasu. Reakcja ta zachodzi według schematu:Cr₂O₃+K₂CO₃+O₂→K₂CrO₄+CO₂
Równania połówkowe mam i reakcję zgodną z odpowiedzią czyli: 2 Cr2O3 + 4 K2CO3 + 3O2 -------> 4 K2Cr2O7 + 3CO2
Tlenek chromu(III) stapiany z węglanem potasu w obecności tlenu przekształca się w chromian(VI) potasu. Reakcja ta zachodzi według schematu:Cr₂O₃+K₂CO₃+O₂→K₂CrO₄+CO₂
Równania połówkowe mam i reakcję zgodną z odpowiedzią czyli: 2 Cr2O3 + 4 K2CO3 + 3O2 -------> 4 K2Cr2O7 + 3CO2
Dlaczego w bilansie nie zgadzają się węgle?
sprawdz bilans 😉
2Cr2O3 + 2K2CO3 + 3o2 -------> 2K2Cr2O7 + 2CO2
edit.
4Cr(III) - 12e ------> 4Cr (VI) 3O2 (0) + 12e -----> 6 O (-II)