Forum towarzyskie »

pielęgnacja i stylizacja włosów, fryzury

Ale w Miłku kolejki sie porobiły, zapisałam się dopiero na za miesiąc  😵

do Franka? przed świętami do Michała czekałam chyba 2 tygodnie, co mi się dużo wydało
Edytka, Tak do niego, już swojego fryzjera znalazłam i nie zmieniam. Będę następnym razem wiedziała by zapisywać się "na zaś"  🙄
jakiego rodzaju kosmetyki zaradzą na puszące, elektryzujące się włosy? jestem totalnym laikiem, nigdy nie dbałam o włosy i mam szope na głowie :P nie używam żadnych kosmetyków, tylko i wyłącznie szampon- jaki wpadnie w ręce :P
polecicie jakieś kosmetyki? 🙂
xMonix, polecam przeczytać pierwszy post =)
http://re-volta.pl/forum/index.php/topic,88123.0.html
oczywiście zapoznałam się z kilkoma stronami tego i tego wątku, ale chodzi mi tutaj o kilka określonych produktów, polecanych z doświadczenia 🙂 no nic, poczytam jeszcze 🙂
xMonix, w pierwszym poście jest pigułka. Przeczytaj, nie da się powiedzieć: puszą się - użyj tego, to nie będą. Nie wiadomo jakie masz włosy, co lubią, czego nie, czy są zniszczone, czy nie.
Ale skoro nie dbasz o włosy - moja rada: ZADBAJ O NIE =)
Skoro wątek o włosach... Pozwolę sobie zadać pytanie. Mam ciemne włosy, ale mocno posiwiałe, a chce mieć blond. Czy myślicie, że da się to uzyskać używając tylko takiej farby z serii bardzo jasny blond - http://www.superkoszyk.pl/pol_m_dla-niej_Wlosy_Koloryzacja-159.html. Wolę najpierw zapytać żebym nie musiała później ściąć się na zero.
Ja tak tylko wstawiam małą metamorfozę
(przepraszam za moją twarz)
yga, Julita,
wrzucam obiecane
słabo widac ale są na pewno bardziej rude niz byłu;]

Kastorkowa, ciemniejsze włosy aż się proszą o bardziej wyraziste brwi 😉 hennę zrób koniecznie!
sznurka, cos jak nie Ty wygladasz na tych fotach :p
In., czemu? ze głupia fryzura czy mina?
Nic z tych rzeczy 🙂 jakos tak inaczej po prostu 😉 nie poznalam Cie na nich, myslalm, ze to ktos inny, dopiero po chwili do mne dotarlo, ze to Ty 😉
In., w gości szlam😉 pewnie temu dziwnie hehe😉