Forum towarzyskie »

Nasza-Klasa, photoblogi itp. - "kwiatki" ;)

haha nieźle 😀 Ja nie jestem szczupła i przyznałam się do tego ale tak samo napisałam, że można się wziąć w garść i schudnąć 😉 Powtórzę po raz kolejny CHCIEĆ TO MÓC.
Proszę nie pisz mi, że jeździ tak tragicznie i szarpie tą kobyłkę cały czas za pysk, staje jej z tym grubym dupskiem na głowie nie mówiąc już o tym, że koń dźwiga głowę bo zwyczajnie boli go kręgosłup od takiej masy a ona na chama ściąga ją na dół wypinaczami, i nie mów, że to wszystko przez brak dobrego trenera. Ja sama jestem samoukiem, jakiś rok temu zaczęłam jazdy z trenerem i w dzisiejszych czasach mając do dyspozycji internet można się wiele nauczyć, dowiedzieć.

Niewiedza nie usprawiedliwia!
wątek zamknięty
Tylko ona musi sobie uświadomić, że robi krzywdę temu koniowi... Naprawdę go szkoda... Ta Nida ogólnie do jazdy podobno fajna (1-2 razy jeździła na niej moja koleżanka i mówiła, że do jazdy świetna) ale niektórzy ze strachu robią różne rzeczy, typu ciągnięcie konia na chama za wodze `bo przecież jemu może coś odbić`. Koń to zwierze, które również może mieć swoje humorki, nawet to najlepiej ułożone, ale to nie upoważnia do tego, żeby jeździć na TAKIEJ krótkiej wodzy. I jeszcze te wypinacze... :/
wątek zamknięty
Nie mówię, że nie robi krzywde, a jedynie to, że widziałam gorsze "kwiatki" i to bez dwóch zdań.

Pegi, zarejestrowałaś się chwilę wcześniej i dziwne, że tylko w tym wątku się zdąrzyłaś wypowiedzieć. Chętnie bym zobaczyła Twoje zdjęcia z jazdy, oczywiście w odpowiednim wątku   😎
Sorki  🚫

edit: abiciezwabi nie rozumiem Twojego postu. W jednej wiadomości zaprzeczasz samej sobie.
wątek zamknięty